Creative Assembly بابت “اشتباهات” در سریال Total War عذرخواهی می کند و به فرعون بازپرداخت می دهد

Creative Assembly بابت «گام‌های اشتباه» در سری Total War عذرخواهی کرده است و بازپرداخت جزئی بازی Total War: Pharaoh را در Steam ارائه می‌کند.

DLC Shadows of Change بازی Total War: Warhammer 3 در زمان انتشار در ماه آگوست با استقبال ضعیفی از سوی بازیکنان مواجه شد و از آن زمان تاکنون نظرات منفی در استیم منتشر شده است. در این میان Total War: Pharaoh به دلیل قیمت بالا و محتوای کم مورد انتقاد قرار گرفت.

الف می‌خواند: «ما دوباره به خاطر اشتباهاتی که مرتکب شده‌ایم عذرخواهی می‌کنیم پست وبلاگ جدید از Creative Assembly معاون رئیس جمهور راجر کولوم. “اشتباهات Total War مسئولیت مشترک همه رهبران فرنچایز است، و اگرچه ممکن است گاهی اوقات اینطور به نظر نرسد، ما در حال گوش دادن هستیم.”

Total War: Pharaoh – Campaign Map Flyoverدر یوتیوب تماشا کنید

برای Shadows of Change، یک به‌روزرسانی بزرگ به صورت رایگان منتشر می‌شود – با هدف فوریه ۲۰۲۴ – و بخشی از بسته برای همه خریداران آینده خواهد شد.

DLC بعدی، Thrones of Decay، اکنون از پنجره انتشار مورد نظر خود در زمستان ۲۰۲۳ به عرضه در آوریل ۲۰۲۴ منتقل شده است. کولوم گفت: “ما همچنین کارهای بیشتری در Thrones of Decay داریم تا مطمئن شویم که تکرار نمی‌شویم. اشتباهات گذشته ما، و به شما مقدار محتوایی را که به درستی از ما در این قیمت ها انتظار دارید، در اختیار شما قرار دهیم.”

Creative Assembly همچنین به‌روزرسانی‌های بازی خود را در آینده افزایش خواهد داد تا مشکلاتی را که توسط بازیکنان مطرح می‌شود برطرف کند. کولوم گفت: «کار ما روی این سریال محبوب هنوز تمام نشده است.

در مورد Total War: Pharaoh، بازپرداخت جزئی به این دلیل است که استودیو قیمت بازی را به ۲۹٫۹۹ پوند / ۳۹٫۹۹ دلار / ۳۹٫۹۹ یورو از ۵۰ پوند / ۶۰ دلار اصلی خود کاهش داده است. نسخه های با قیمت بالاتر – نسخه های Deluxe و Dynasty – حذف شده اند، بنابراین همه بازیکنان اکنون به همان اندازه پرداخت خواهند کرد.

یک آپدیت رایگان برای بازی در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد که در ابتدا به عنوان DLC پولی در نظر گرفته شده بود. “ما اکنون روند ارزیابی مجدد آنچه را که برای فرعون در راه است آغاز کرده ایم، و در حالی که امروز همه پاسخ ها را نداریم، می خواهیم برای شما روشن کنیم که در را بر روی سایر به روز رسانی های جاه طلبانه تر نمی بندیم. کولوم گفت: بازی در آینده. ما هنوز برنامه‌های بزرگی داریم، اما می‌خواهیم با شما صادق باشیم و بگوییم که قبل از اجرای برنامه باید زمان بیشتری را با آنها بگذرانیم.»

در نهایت، یک تغییر عمده در Creative Assembly افزایش شفافیت و گوش دادن بیشتر به بازخورد طرفداران است.

“هدف ما سرمایه‌گذاری بیشتر روی کانال‌های پخش‌کننده‌مان است که به سمت جلو حرکت می‌کنند، صداهای بیشتری را از استودیو معرفی کنیم که می‌توانند مستقیماً در مورد کارشان با شما صحبت کنند و این که چگونه با آنچه از عناوین ما می‌خواهید ارتباط دارد، و مهم‌تر از همه گوش دادن به بازخورد شما. “گفت کولوم. “همه اینها یک کار در حال پیشرفت خواهد بود، بنابراین ما را تحمل کنید، اما این مسیر حرکت ما به جلو است.”

Total War: Pharaoh 3 از ۵ ستاره را در ما دریافت کرد بررسی یوروگیمرعلیرغم نبردهای “کم” آن.

در سپتامبر سگا به طور ناگهانی بازی تیرانداز کریتیو اسمبلی Hyenas را لغو کرد، منجر به اخراج کارکنان در استودیو شد. اکنون، تنظیم شده است دوباره روی چیزی که به بهترین وجه شناخته شده است تمرکز کنید: بازی های استراتژی زمان واقعی.


منبع: https://www.eurogamer.net/creative-assembly-apologises-for-missteps-with-total-war-series-offers-pharaoh-refunds

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *