Crunchyroll دو بازی جدید انحصاری را برای Game Vault خود معرفی کرد

Crunchyroll دو بازی جدید انحصاری را برای Game Vault خود معرفی کرد


کرانچی رول امروز اعلام کرد که دو بازی انحصاری را برای Game Vault خود راه اندازی می کند که در دسترس مشترکین Mega و Ultimate Fan-tier است. دو عنوان جدید Yuppie Psycho و Ponpu به مجموعه بازی‌های رو به رشد پیوستند و امروز برای بازی در دسترس هستند، همراه با One Punch Man: World که در ۳۱ ژانویه عرضه می‌شود. همانند سایر بازی‌های موجود در Vault، کاربران بازی‌ها را دانلود و بازی می‌کنند. روی موبایل

از بین این دو عنوان، Yuppie Psycho یک بازی ترسناک بقا و Ponpu یک بازی گیج کننده اکشن است. علاوه بر بازی‌ها، Crunchyroll پورتال توسعه‌دهنده آینده خود را نیز برای سازندگان بازی معرفی کرد. این ابزار به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با تیم Crunchyroll ارتباط برقرار کنند و عناوین خود را برای بررسی به عنوان بخشی از Game Vault ارسال کنند.

تری لی، EVP کسب‌وکارهای نوظهور Crunchyroll و مدیر کل بازی‌های Crunchyroll، در بیانیه‌ای گفت: «آخرین عناوین Crunchyroll Game Vault، همراه با عرضه آتی One Punch Man: World در ۳۱ ژانویه، آغاز یک سال فوق‌العاده برای بازی است. در Crunchyroll. در طول سال ۲۰۲۴، ما با توسعه دهندگان کار خواهیم کرد تا برای اولین بار بازی های بیشتری را به موبایل بیاوریم و ویژگی های جدیدی را به بازدیدهای موجود ارائه کنیم.

Crunchyroll نوامبر گذشته Game Vault را به همراه ترکیب اولیه پنج بازی که برای طرفداران انیمه تهیه شده بود، معرفی کرد. Crunchyroll چندین بازی از جمله Street Fighter: Duel و My Hero Academia: The Strongest Hero را از طریق Crunchyroll Games، برچسب ناشر خود منتشر می کند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/crunchyroll-announces-two-exclusive-new-games-for-its-game-vault/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *