Cultured Code Things 3 را برای Apple Vision Pro منتشر کرد

کد فرهنگی به طور رسمی نسخه کاملاً جدید محاسبات فضایی Things 3، نرم افزار محبوب مدیریت وظایف شخصی، را برای هدست ویژن پرو اپل منتشر کرده است که امروز در ایالات متحده عرضه می شود.

Cultured Code Things 3 را برای Apple Vision Pro منتشر کرد
از ابتدا توسعه یافته تا یک برنامه بومی کاملاً برجسته برای آن باشد visionOSبرنامه بهره وری رابط کاربری آشنا Things را به فضای کاری مجازی کاربر می آورد و به آنها اجازه می دهد چندین پنجره Things را باز کرده و آنها را در اطراف محیط اطراف خود مرتب کنند.

نوار کناری را می توان پنهان کرد تا روی یک لیست متمرکز شود، یا کاربران می توانند آن را در کنار سایر برنامه های خود قرار دهند تا کارها را انجام دهند. همانطور که برای برنامه «visionOS» انتظار دارید، رابط Things را می توان با استفاده از چشم، دست و صدا پیمایش کرد. توابع موجود عبارتند از توانایی جستجو در لیست ها، کشیدن و رها کردن کارهای انجام شده و دیکته کردن یادداشت ها.

این برنامه همچنین با اتصال صفحه کلید بی سیم کار می کند و پشتیبانی کامل از صفحه کلید را ارائه می دهد و Things for Vision Pro با برنامه در مک همگام سازی می شود. آی پد، آیفونو اپل واچ


چیزهای ۳ برای ویژن است برای دانلود موجود است از visionOS اپ استور از امروز، و یک بار خرید ۲۹٫۹۹ دلاری است. این برنامه از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی، ژاپنی، چینی (ساده شده) و چینی (سنتی) پشتیبانی می کند.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
برچسب ها: کد فرهنگی
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/02/things-3-to-do-app-apple-vision-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *