Cuphead به‌روزرسانی انحصاری سالگرد Xbox را دریافت کرد

به‌روزرسانی انحصاری Xbox برای Cuphead اکنون برای جشن تولد ششمین بازی در دسترس است.

این به‌روزرسانی شامل یک منوی جایزه جدید از آثار هنری، موسیقی و ویدیوهای پشت صحنه است که مفاهیمی که قبلاً دیده نشده‌اند و هنرهای استفاده نشده و همچنین کل موسیقی متن فیلم Cuphead را نشان می‌دهد.

چاد مولدنهاوئر، یکی از مدیران استودیو MDHR گفت: «طرح های اصلی، هنر مفهومی، فیلم پردازش نقاشی یا کار مدل، آهنگ های موسیقی استفاده نشده، فیلم جلسه ارکستر، شما نام ببرید. ایکس باکس وایر بحث در مورد اضافات


تریلر بازی Cuphead از E3 2017

“با دانستن اینکه می‌خواهیم از جامعه ایکس‌باکس که از روز اول به ما عشق نشان داده است تشکر کنیم، واقعاً به چیزهایی فکر کردیم که می‌خواهیم به عنوان طرفداران Cuphead ببینیم. هدف این بود که این به‌روزرسانی را شبیه یک به‌روزرسانی کنیم. نگاهی واقعی به پشت صحنه آنچه که منجر به زنده کردن بازی شد، در تمام بخش های توسعه است.”

مولدنهاور ادامه داد: «از آنجایی که وقتی مداد را روی کاغذ قرار می‌دهیم، فرآیند ما بسیار پر زحمت است، ما اغلب از ابزارهای رنگ آمیزی در طول جلسات طوفان فکری استفاده می‌کنیم تا ایده‌ها را خیلی سریع به یکدیگر برای ضربات گسترده حمله رئیس یا انتقال فاز انتقال دهیم.

تعداد کمی از اینها به گالری عکس راه یافتند، و ما فکر می‌کنیم که برای هنرهای دست‌سازتری که معمولاً به نمایش می‌گذاریم، یک گسست سرگرم‌کننده از سنت هستند.»

Cuphead اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، همان سالی که برنامه بازی Indie ID@Xbox آغاز شد. این بازی در نهایت در سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شد، قبل از اینکه در سال ۲۰۱۹ به سوییچ و در سال ۲۰۲۰ به پلی‌استیشن برسد.

مدیر استودیو MDHR، Maja Moldenhauer، گفت: «این که بگوییم بدون برنامه ID@Xbox، Cuphead آن بازی که هست یا به موفقیتی که داشته تبدیل نمی‌شود، کار سختی نیست.

اغراق نیست اگر بگوییم که ما نمی‌توانستیم تصور کنیم که Cuphead به تعداد افرادی که از شش سال پیش روی ایکس‌باکس عرضه شد، دسترسی داشته باشد.

“مانند بسیاری از توسعه دهندگانی که اولین بازی خود را منتشر کردند، هدف رویایی ما این بود که با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کنیم که بتوانیم به عنوان یک تیم در کنار هم بمانیم و روی پروژه دیگری کار کنیم. ما در نهایت از تماشاگرانی که برایشان پیدا کردیم شگفت زده شدیم – و ماندیم”. ماجراجویی انیمیشن کوچک ما. و همه چیز با عشق و اشتیاق ما از طرفداران در Xbox شروع شد.”

ما می‌خوانیم: «یک بازی بی‌رحمانه که به همان نسبت خسته‌کننده و هیجان‌انگیز است، به سبک مسحورکننده یک کارتون دوران ممنوعیت ارائه شده است.» نقد و بررسی Eurogamer Cuphead از زمان راه اندازی اولیه آن

آن را دنبال کرد DLC Delicious Last Course سال گذشته: “بیشتر از جلوه های بصری مجلل و موسیقی جاز شگفت انگیز. بیشتر از سختی بالا، با روسا که هر بار که شکست می خورید شما را مسخره می کنند. بیشتر از آن رضایت شاداب وقتی که در نهایت ناک اوت می شوید.”


منبع: https://www.eurogamer.net/cuphead-receives-xbox-exclusive-anniversary-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *