Cyberpunk 2077 این آخر هفته به صورت رایگان در PS5، Xbox Series X/S قابل پخش است.

بازی وصله‌شده Cyberpunk 2077 CD Projekt در آخر این هفته برای PlayStation 5 و Xbox Series X/S رایگان خواهد بود – مناسب برای تعطیلات عید پاک.

Cyberpunk 2077 از پنجشنبه ۲۸ مارس ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت بریتانیا تا دوشنبه اول آوریل ساعت ۷:۵۹ صبح به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

برای دسترسی به نسخه آزمایشی رایگان نیازی به اشتراک نیست، به این معنی که به PlayStation Plus یا Xbox Game Pass نیاز ندارید. اما، متأسفانه، شما در پنجره بازی رایگان به پنج ساعت زمان بازی محدود خواهید شد. همچنین خبری از پیشنهاد مشابه در رایانه شخصی وجود ندارد.

تریلر آپدیت نسل بعدی Cyberpunk 2077.در یوتیوب تماشا کنید

اگر هنوز Cyberpunk 2077 را امتحان نکرده اید – یا هنوز پس از شروع متزلزل معروف آن وسوسه نشده اید، شاید اکنون زمان آن فرا رسیده باشد. سی‌دی پراجکت به‌طور مداوم حماسه نقش‌آفرینی علمی تخیلی خود را در چند سال گذشته به‌روزرسانی کرده است – و از ماه دسامبر هم اکنون دارای سیستم متروی سریع و مفید، به‌علاوه پاتوق‌های عاشقانه است.

پاییز گذشته همچنین شاهد عرضه Cyberpunk 2077: Phantom Liberty بودیم، تنها الحاقیه بازی (یکی با بازی ادریس البا) که دارای از آن زمان بیش از ۴ میلیون نسخه فروخته است. این بخشی از نسخه آزمایشی رایگان آینده نیست، افسوس.

بنابراین، کسی دوست دارد دوباره آن را ارائه دهد؟


منبع: https://www.eurogamer.net/cyberpunk-2077-playable-for-free-this-weekend-on-ps5-xbox-series-xs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *