Dacoco’s Alien Worlds با نویسنده علمی تخیلی کوین جی اندرسون در متاورس AI Web3 همکاری می کند.

Dacoco’s Alien Worlds با نویسنده علمی تخیلی کوین جی اندرسون در متاورس AI Web3 همکاری می کند.


داکوکوگروه متاورز دنیای بیگانه Web3، همکاری خود را با نویسنده مشهور داستان های علمی تخیلی کوین جی اندرسون، که به خاطر آثاری مانند جنگ ستارگان، تپه شنی و حماسه هفت خورشید شهرت دارد، اعلام کرد.

این همکاری، داستان سرایی نمادین مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند، که به آن «مدل داستان بزرگ» گفته می‌شود، مفهومی که قدرت هوش مصنوعی را با قدرت خلاقانه جامعه جهانی ادغام می‌کند، که همگی از طریق مکانیسم‌های غیرمتمرکز زنجیره‌ای اداره می‌شوند. با بیش از نه میلیارد بازی در دنیای بیگانه، این ابتکار بزرگترین سیستم هوش مصنوعی را ایجاد می کند که توسط سازمان های مستقل غیرمتمرکز (DAOهای درون بازی، کنترل شده توسط بازیکنان) در مقیاس کنترل می شود.

پارادایم داستان سرایی نوآورانه با هدف تقویت و گسترش فرهنگ غنی ایجاد شده توسط اندرسون، نویسنده مشترک مجموعه Dune Prequel، از طریق مشارکت های جامعه جهانی است. با استفاده از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی، جامعه غیرمتمرکز می‌تواند از این پایه علمی قوی برای ساختن بازی‌ها، رسانه‌ها و موارد دیگر دنیای بیگانه استفاده کند.

سارو مک کنا، یکی از بنیانگذاران دنیای بیگانه، در مصاحبه ای با GamesBeat گفت که این ابتکار نقش مهمی را در تقاطع هوش مصنوعی و رسانه ایفا می کند، به ویژه با توجه به حملات اخیر نویسندگان هالیوود.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

“ما در نقطه‌ای حیاتی هستیم که هوش مصنوعی و رسانه را تلاقی می‌کنند، و به حفظ یکپارچگی خلاقانه در حین بازگشایی پتانسیل گسترده هوش مصنوعی اختصاص یافته‌ایم. با مدیریت شفاف مدل‌های هوش مصنوعی خود از طریق جوامع زنجیره‌ای، ما به‌طور منحصربه‌فردی در موقعیتی قرار می‌گیریم که مسیریابی کنیم. مک کنا گفت: این تلاقی فناوری و داستان سرایی است.

مک کنا افزود: «با داستان سرایی استادانه کوین جی اندرسون به عنوان پایه و اساس ما، جامعه فرصتی دوگانه دارد – آن‌ها می‌توانند از مشارکت ادبی غول‌هایی مانند اندرسون قدردانی و ادغام کنند و همزمان از قدرت هولناک هوش مصنوعی، همراه با مشارکت‌های تخیلی شرکت‌کنندگان استفاده کنند. سرتاسر جهان

در قلمرو گسترده دنیای بیگانه، شش DAO سیاره‌ای برای توکن‌های Trilium رقابت می‌کنند و نقشی محوری در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی و مدیریت محتوای به کمک هوش مصنوعی برای متاورس رو به رشدی دارند که شرکت‌کنندگان بیشماری از آن لذت می‌برند.

در حالی که هوش مصنوعی کارایی بی نظیری را ارائه می دهد، ادغام آن نگرانی هایی را در مورد سوء استفاده احتمالی ایجاد می کند. داکوکو با استفاده از فناوری بلاک چین به این چالش‌ها می‌پردازد تا بررسی کند که چگونه جوامع می‌توانند از صحت، شفافیت و تخصیص مناسب داده‌های آموزشی اطمینان حاصل کنند. با انجام این کار، Alien Worlds پیشگام بزرگترین سیستم مدیریت غیرمتمرکز هوش مصنوعی در جهان است.

مک کنا گفت: “او می تواند فرنچایزهای از قبل موجود مانند جنگ ستارگان و تلماسه را بگیرد و سپس از عناصر موجود در آن استفاده کند تا به هر چیزی که از قبل وجود دارد وفادار باشد. او به عنوان یک سازنده جهان بسیار پرکار است.”

مک‌کنا گفت که دنیای بیگانه افسانه‌های پیشین زیادی نداشت. این یک ساختار اساسی از سیاره‌ها با سازمان‌های مستقل درون بازی خود داشت، جایی که بازیکنانی که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) خریداری می‌کنند می‌توانند در مورد نحوه مدیریت این سیاره توسط جامعه رای بگیرند. با شش سیاره، تعدادی تمدن وجود دارد که می توانند تصمیم بگیرند که کدام جهت را با سیارات حرکت کنند. تمام جزئیات، از منابع استخراج‌شده تا ابزارهایی که استخراج را امکان‌پذیر می‌کنند، با NFT توکن‌سازی می‌شوند.

مک کنا گفت داکوکو از این NFT ها برای تامین مالی خلق جهان استفاده کرد. تاکنون بیش از هشت میلیون نفر به این دنیا جذب شده اند و ماهانه ۵۰۰۰۰۰ کاربر فعال وجود دارد. از آنجایی که این مجموعه ای از دنیاها است، داکوکو آن را به عنوان یک متاورز در نظر می گیرد.

هنر اصیل بر اساس کوین ج.

مک کنا گفت: “سپس جامعه نیز شروع به ایجاد برخی از افسانه ها در کنار آن کرده بود.” “بنابراین ما این افراد مختلف و مکان‌های مختلفی را داشتیم که بازیکنان در حال ساختن این عناصر اصلی بودند. اما هنوز هم کاملاً باز بود. بنابراین کوین اندرسون برای ارائه یک رفتار اساسی به این موضوع وارد شد.”

او افزود: “ما خود را معمار می دیدیم. سپس جامعه به آن روح می بخشد. اینجاست که ما خودمان را همیشه خالق پلتفرم اولیه می بینیم. سیارات این شخصیت روایی را به خود می گیرند.”

کوین رز، مدیر ارشد بازاریابی داکوکو در بیانیه ای گفت. فرنچایز بزرگ بعدی توسط یک جامعه ساخته می‌شود، نه یک شرکت. وقتی راه‌اندازی شد، “Large Lore Model” مبتنی بر هوش مصنوعی ما فقط در مورد فرهنگ مورد تایید جامعه، چه در بازی‌ها، هنر، ویدئو یا سایر رسانه‌ها آموزش داده می‌شود. فناوری DAO آزمایش‌شده در نبرد داکوکو به‌عنوان پایه‌ای برای حمایت از جامعه در آغاز این سفر عمل می‌کند. با گذشت زمان، جامعه‌ای را خواهیم دید که کاملاً مسئول حفظ قانون متاورز دنیای بیگانه است.»

رز اندرسون را به عنوان یک نویسنده علمی تخیلی که یک «سازنده جهان» بود معرفی کرد.

مک کنا گفت: کوین اندرسون همین است.

این ابتکار اولین گام در ارزیابی ضرورت سیستم‌های حکمرانی غیرمتمرکز برای نظارت بر سیستم‌های هوش مصنوعی است، موضوعی حیاتی برای بحث چون هوش مصنوعی در زندگی روزمره ادغام می‌شود. داکوکو قصد دارد اطمینان حاصل کند که سیستم های هوش مصنوعی پاسخگو، قابل حسابرسی و به هدف مورد نظر خود وفادار می مانند.

اندرسون، یک شخصیت برجسته در حوزه علمی-تخیلی، با بیش از ۲۴ میلیون کتاب در دست چاپ، در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که هنر قدیمی داستان‌سرایی را با قابلیت‌های خلاقانه هوش مصنوعی ترکیب می‌کنیم، ما فقط داستان نمی‌گوییم. ما جهان ها را می سازیم.”

رای گیری جامعه

مفاهیم Lore Treatment شامل شخصیت‌های بازی Alien Worlds Metaverse می‌شود.

با افسانه ایجاد شده توسط اندرسون، DAOها در جوامع مختلف به تبدیل آن به قانون رای خواهند داد. داکوکو به هنر مفهومی بر اساس کار کوین جی اندرسون به عنوان درمان لور اشاره می کند.

سپس این به‌عنوان قانون دنیای بیگانه به حساب می‌آید. و در آینده، جامعه در مورد افزوده‌های آینده به کانون رای خواهد داد. و بخشی از این آینده توسط هوش مصنوعی مولد ایجاد خواهد شد. برخی آزمایش‌ها قبلاً انجام شده و داکوکو به این نتیجه رسیده است – چیزی که در ابتدا واضح نبود – این که یک ساختار غیرمتمرکز نمی تواند هوش مصنوعی را در طرح کلان امور کنترل کند.

با این حال، او گفت که “نقاط لمسی و نقاط تقاطع واقعاً جالبی بین تمرکززدایی و مدل های زبان بزرگ یا هوش مصنوعی وجود دارد.” به عنوان مثال، آن را در رمزگذاری نسخه است. این یک مدل است که ما یک مدل داریم که سپس استفاده شد. بنابراین، بسیاری از مواقع وقتی در مورد بلاک چین و هوش مصنوعی می شنوید، در واقع محصولی است که ارائه می شود این است که بلاک چین به طور تغییرناپذیر هر چیزی را رمزگذاری می کند، مانند مدل واقعی زبان بزرگ یا، یا وزن نسخه یا مدل، که برای تولید یک خروجی خاص استفاده شده است. “

“ما به این نتیجه رسیدیم که در حالی که در مورد ما، یک جامعه می‌تواند به کانونیزه کردن خروجی‌های یک مدل زبان بزرگ رای دهد، اما این راه بسیار اساسی برای حمایت از ساخت‌وساز غیرمتمرکز برای حاکمیت هوش مصنوعی نیست. بنابراین ما نیز به این نتیجه رسیدیم: مک کنا گفت: ما از هدف توسعه هوش مصنوعی حمایت می کنیم.

داکوکو در طول زمان ده ها طرح و سبک را برای درمان لور کوین جی اندرسون منتشر می کند.

مک‌کنا گفت: «کوین می‌خواست امروز بخشی از این گفتگوی آینده‌نگر درباره متاورژن باشد. ما قطعاً می‌خواستیم از تخیل شگفت‌انگیز او بهره ببریم، این همان کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.»

در حالی که بازار بازی های بلاک چین سخت است، مک کنا گفت که خوشحال است که بازیکنان فعال همچنان فعال هستند. او جامعه را در حال بلوغ می بیند. او خوشحال است که بازار این شرکت در میان مناطقی مانند آسیای جنوب شرقی، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا متعادل است.

مک کنا گفت: «من به آن به عنوان یک ویژگی نوظهور بلاک چین فکر می کنم.

مک کنا همچنین از اینکه می بیند که طبق کار انجمن بازی های بلاک چین، نهادهای استاندارد متاورس مرتبط با بلاک چین در حال حرکت رو به جلو هستند، خوشحال است. او می بیند که گروه های کاری استانداردهای متعددی در حال پیشرفت هستند. او فکر می کند که این به صنعت کمک می کند تا بازار بزرگتری را به هم بپیوندد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/dacocos-alien-worlds-teams-up-with-sci-fi-author-kevin-j-anderson-on-ai-web3-game/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *