Day of the Devs غیرانتفاعی می‌شود، ابتکار جمع‌آوری سرمایه را راه‌اندازی می‌کند

ویترین Indie Day of the Devs اکنون یک سازمان غیرانتفاعی کاملاً مستقل است و یک طرح تازه راه‌اندازی برای جمع‌آوری سرمایه دارد.

در یک انتشار رسمی از سازمان دهندگان Double Fine Productions و iam8bit، این سازمان گفت که ماموریت آن همچنان “تجلیل از خلاقیت، تنوع و جادوی بازی های ویدئویی، دادن صدایی به استعدادهای نوظهور یا کم نمایندگی، و اتصال بازیکنان با توسعه دهندگان و بازی های آنها” باقی مانده است.

این سازمان نوشت: «در طول دهه گذشته، ما نور درخشان درخشانی را بر روی صدها بازی تابیده ایم، میزبان ده ها هزار نفر در رویدادهای حضوری خود بوده ایم و از طریق ویترین های مجازی خود به میلیون ها بیننده دسترسی داشته ایم. “و ما همه این کارها را به صورت رایگان انجام داده ایم – برنامه های خود را بدون هزینه برای توسعه دهندگان یا بازیکنان ارائه می دهیم.”


Day of the Devs غیرانتفاعی می‌شود، ابتکار جمع‌آوری سرمایه را راه‌اندازی می‌کنداعلامیه روز Devs Raiser 2024


اعلامیه روز Devs Raiser 2024.

پیش از این، این سازمان برای تحقق همه این‌ها به حمایت‌های مالی صنعت، درآمد حاصل از بسته‌های بازی و «زمان اهدایی» متکی بود.

این سازمان گفت، حرکت به سمت غیرانتفاعی شدن رسمی “ما را به روی فرصت های مالی بهتر باز می کند، تلاش های ما برای جمع آوری کمک های مالی را شفاف تر و عمومی تر می کند و به حامیان مالی و مخاطبان ما کمک می کند تا درک کنند که حمایت آنها واقعا چقدر حیاتی است.”

اگرچه به صراحت بیان نشده است، اما این بدان معناست که روز توسعه دهندگان نمایشگاه خود را از هر گونه وابستگی به مایکروسافت دور می کند. شرکت مادر Double Fine. این تیم نوشت: «این نشان می‌دهد که Day of the Devs کاملاً مستقل از سایر سازمان‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی است، که تعهد ما را به ۱۰۰ درصد آگنوستیک بودن پلت‌فرم روشن می‌کند.

Day of the Devs اکنون از جامعه خود می‌خواهد تا دور هم جمع شوند و از برنامه‌های جاری خود برای سال ۲۰۲۴ و مطمئناً پس از آن حمایت کنند. در این نامه نوشته شده است: “لطفاً کمک مالی خود را به Day of the Devs در نظر بگیرید، تا همه ما بتوانیم با هم به جشن گرفتن عظمت بازی های ویدیویی ادامه دهیم.” در زمان نگارش این مقاله، جمع‌آوری کمک مالی روز توسعه‌دهندگان ۳۴۷۰۰ دلار از هدف ۵۰۰۰۰۰ دلاری خود جمع‌آوری شده است.





Day of the Devs دو بسته هدیه برای هر کسی که یکبار کمک مالی بیش از ۱۰۰ یا ۲۵۰ دلار را انتخاب کند، جمع آوری کرده است. | اعتبار تصویر: روز Devs

در مورد آینده، تیم به چندین رویداد در ۱۲ ماه آینده اشاره کرده است. از جمله این رویدادهای حضوری Day of the Devs: San Francisco است که در ماه مارس برگزار خواهد شد. همچنین میزبان یک نمایشگاه دیجیتال در Summer Game Fest و یک Game Awards Edition در ماه دسامبر خواهد بود.

در سال گذشته در نمایشگاه Game Awards Day of the Devs، چیزهای بیشتری در مورد کمدی کارتون بریتانیایی شام زغال سنگ شنیدیم. شما می توانید حافظه خود را در این عناوین تازه کنید نمایشگاه مستقل Eurogamer’s Day of the Devs Game Awards در اینجا جمع می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/day-of-the-devs-goes-non-profit-launches-fundraising-initiative?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *