Death Stranding Director’s Cut هفته آینده برای دستگاه های مک و iOS عرضه می شود

Death Stranding Director’s Cut هفته آینده برای دستگاه های مک و iOS عرضه می شود

Kojima Productions و ناشر ۵۰۵ Games این را اعلام کرده اند کات کارگردان Death Stranding اواخر این ماه به دستگاه های اپل می آید.

نسخه قطعی Death Stranding قرار است در ۳۰ ژانویه وارد شود آیفون ۱۵ پرو مدل‌ها، به‌ویژه آن‌هایی که از تراشه A17 Pro و آی‌پد و مک با تراشه‌های سری M استفاده می‌کنند.

این بازی از امروز (۲۳ ژانویه) برای پیش‌فروش در اپل در دسترس است اپ استور برای ۴۰ دلار (۳۱ پوند / ۶۰٫۹۳ دلار استرالیا)، اما در حال حاضر تخفیف ویژه ای تا ۵۰٪ تخفیف ارائه می دهد و قیمت را به ۲۰ دلار (۱۵٫۸۰ پوند / ۳۰٫۴۶ دلار استرالیا) کاهش می دهد.

در بیانیه رسمی مطبوعاتی آمده است: «ماجراجویی پیشگامانه هیدئو کوجیما در جهان باز را از طریق قدرت گرافیکی سیلیکون اپل تجربه کنید. همچنین اشاره شد که این بازی به صورت «خرید جهانی» منتشر می‌شود تا کاربران بتوانند روی دستگاه‌های اپل موجود به صورت کراس پلتفرم بازی کنند.

Death Stranding اولین بار در سال ۲۰۱۹ برای PS4 و در ادامه به عنوان یکی از آنها شناخته شد بهترین بازی های PS4 همیشه. این برش کارگردان در سال ۲۰۲۱ برای PS4 منتشر شد و PS5 قبل از اینکه بعداً در مارس ۲۰۲۲ به رایانه شخصی منتقل شود، و اساساً راهی قطعی برای اجرای بازی است، که شامل محتوای بریده شده انحصاری نسخه از جمله مکان های جدید مانند یک کارخانه خطرناک زیرزمینی و همچنین تجربه ماموریت های داستانی گسترده است.

که در بررسی پنج ستاره TechRadar Gaming، ما این بازی را «یک ماجراجویی علمی تخیلی جاه‌طلبانه شگفت‌انگیز که ترکیبی از اجراهای تأثیرگذار با ساختار داستانی قانع‌کننده‌ای بدیع است» نامیدیم.

Death Stranding 2 در حال حاضر در Kojima Productions برای PS5 در حال ساخت است اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. دنباله این بازی در مراسم The Game Awards 2022 همراه با یک تریلر فاش شد و اگرچه ما جزئیات دقیق داستانی نداریم، تایید شد که Fragile و Sam ‘Porter’ Bridges به عنوان شخصیت‌های تکرارشونده بازخواهند گشت.

برای اطلاعات بیشتر، حتماً گزینه‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های داستانیهمراه با لیست ما از بهترین بازی های اندروید برای بازی در حال حرکت


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/death-stranding-directors-cut-is-coming-to-mac-and-ios-devices-next-week

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *