Destiny 2 حالت گروهی را نشان می دهد

Bungie، سازنده بازی Destiny 2، Onslaught را معرفی کرد که یک حالت horde جدید برای این بازی است. این پیشنهاد قرار است در تاریخ ۹ آوریل برای همه بازیکنان به عنوان یکی از اجزای اصلی آپدیت Into the Light آینده Destiny 2 ارائه شود.

Onslaught یک فعالیت مبتنی بر موج سه نفره است که بر روی مجموعه‌ای از نقشه‌های Crucible آشنا اما کمی تغییر یافته است، جایی که شما و متحدانتان باید از یک دارایی جنگی در برابر آسیب‌های بیش از حد دفاع کنید. هدف محافظت از دارایی و زنده نگه داشتن یکدیگر تا زمانی که ممکن است است.

بین امواج، می‌توانید به سرعت مجموعه‌ای از گزینه‌های دفاعی، از جمله برجک‌ها، سیم‌های ارتباطی، و – به طرز فوق‌العاده‌ای – یک Sweeper Bot را که با خوشحالی گلوله‌ها را در حین تمیز کردن زباله‌ها جمع‌آوری می‌کند، به دست آورید و قرار دهید.

Onslaught دو نسخه ارائه می دهد: یک گزینه ۱۰ موجی وانیلی و یک حالت چالش ۵۰ موجی سخت تر، و اینجاست که همه چیز جالب تر می شود. این چالش سخت‌تر مکانی را که برای دفاع از هر ۱۰ موج نیاز دارید می‌چرخاند، شما را به یک کشتی هرمی نزدیک می‌کند تا به سرعت دشمنان را از آنجا بیرون کنید، و موج‌های رئیس را با دشمنان گوشتی معرفی می‌کند. (اگرچه، باز هم، شما در حال مبارزه با مینیون های Fallen و Hive هستید.)

فیلمی که در جریان پخش زنده شب گذشته Into the Light نمایش داده شد، جالب به نظر می رسید، اگرچه من گمان می کنم که بازیکنان هاردکور Destiny 2 به دنبال دستیابی به بالاترین سطوح حالت هستند تا ببینند دقیقاً چقدر دشواری افزایش می یابد – و مهمتر از همه، پاداش غارت چقدر خواهد بود. برای چسبیدن به آن


Destiny 2 حالت گروهی را نشان می دهدDestiny 2: Into the Light Developer Livestream #1


پخش زنده Destiny 2: Into the Light توسعه دهنده.

Into the Light به‌عنوان یک به‌روزرسانی برنامه‌ریزی شده است تا بازیکنان Destiny 2 تا زمانی که توسعه‌دهنده The Final Shape با تاخیر این فرنچایز در ماه ژوئن عرضه شود، ادامه پیدا کند.

زمان سختی برای Bungie بود، با تعدیل شغل در توسعه‌دهنده، سازماندهی مجدد مدیریت، و گزارش‌هایی که نشان می‌داد علاقه به Destiny در حال کاهش است که منجر به فروش پیش‌سفارش The Final Shape کمتر از حد انتظار می‌شد.

Bungie با یک سری از اضافات با هدف جلب مجدد طرفداران، از جمله ورود به این موضوع، مقابله کرده است هاوربردهاآ خالق شخصیت مورد انتظاربه علاوه همکاری با تاثیر عمده و… شکارچیان ارواح.


منبع: https://www.eurogamer.net/destiny-2-reveals-a-horde-mode?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *