Destiny 2: The Final Shape's Prismatic Subclass و Dread فاش شد

به عنوان با تاخیر بانجی، توسعه‌دهنده این بازی، نسخه‌ی توسعه‌دهنده The Final Shape بازی Destiny 2 را در ژوئن عرضه کرد. ویترین گیم پلی تازهاین بار نگاهی دقیق تر به زیر کلاس جدید Prismatic، آیتم های جدید کلاس Exotic و جناح جدید دشمن Dread ارائه می دهد.

شکل نهایی – که بانجی آن را به عنوان “نقطه یک سفر ۱۰ ساله” توصیف می کند. [but] نه پایان Destiny 2 و… قطعاً نه پایان سرنوشت” – بازیکنان را برای رویارویی با آنتاگونیست اصلی The Witness به مسافر می برد.

به‌عنوان بخشی از این سفر، بازیکنان می‌توانند از زیرکلاس جدید The Final Shape استفاده کنند و آنها را قادر می‌سازد تا توانایی‌های کلاس خاصی را از انواع آسیب‌های مختلف ترکیب کنند. هنگامی که هر دو طرف یک نورسنج جدید و تاریکی با استفاده از انواع آسیب های مربوطه پر شدند، بازیکنان Prismatic می توانند به سطح قدرت جدیدی به نام Transcendence دسترسی پیدا کنند. این به همه کلاس‌ها یک نارنجک منحصربه‌فرد می‌دهد که نور و تاریکی را با هم ترکیب می‌کند، در حالی که شکارچی‌ها یک ترکیب آتش و یخ اضافی دریافت می‌کنند، تایتان‌ها می‌توانند Strand و Arc را ترکیب کنند، در حالی که Warlocks می‌تواند Stasis و Void را همزمان اجرا کند.

تریلر گیم پلی بازی Destiny 2: The Final Shape.در یوتیوب تماشا کنید

علاوه بر این، یک جایزه آسیب سلاح وجود دارد که بر روی دیگر پاداش‌های آسیب سلاح قرار می‌گیرد، و نارنجک‌ها و غوغا بلافاصله پس از پخش شدن Transcendence بازپرداخت می‌شوند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را یکی پس از دیگری حلقه کرد. Bungie Prismatic را به‌عنوان یک زیر کلاس پیشرفته توصیف می‌کند که در آن گزینه‌های ساخت‌وساز بیشتر، ترکیب‌های بالقوه بیشتر، قطعات بیشتر از آنچه معمولاً دریافت می‌کنید، تعداد قطعات بیشتری نسبت به سوکت‌ها در اختیار دارید، و اضافه می‌کند که «کمی احساس می‌کند». بازی شکن».

The Final Shape همچنین شاهد معرفی آیتم‌های جدید کلاس Exotic است که برای بهبود ساخت‌های Prismatic طراحی شده‌اند. این ویژگی‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد تا امتیازات به‌طور تصادفی را از سایر Exotic بدزدند و دو مورد از آن‌ها را در یک Exotic واحد ترکیب کنند، و به آن‌ها اجازه می‌دهند «کارهایی را انجام دهند که کلاس‌های دیگر متعلق به خودشان می‌دانند، اما اکنون آنها متعلق به شما هستند».

که ما را به جناح جدید دشمن The Final Shape، The Dread می رساند، که Bungie در طول نمایش خود کمی درباره آن بحث کرد. در کنار Tormentor آشنا، که سال گذشته به Destiny 2 پیوست، Dread – که به عنوان “تجسم The Witness” توصیف می شود – شامل Subjugator، Weaver، Attendant، Grim و Husk است.

تریلر معرفی بازی Destiny 2: Into the Light.در یوتیوب تماشا کنید

Grim، در اصل یک خفاش با تفنگ است، می‌تواند بر سر بازیکنان فریاد بزند، توانایی‌های آنها را سرکوب کند و در صورت برخورد حمله، سرعت آنها را کاهش دهد. در همین حال، Husks ها کبودی های غوغایی با تیغه های خطرناکی هستند که می توانند “حملات آکروباتیک جالب” انجام دهند – و اگر بازیکنان آنها را درست نکشند، Geist داخل برای ضربه زدن بیرون می زند. و بالاخره در حال حاضر، Weavers and Attendants – Strand و Stasis پیوندک‌هایی هستند که توسط The Witness شکل گرفته‌اند، و Weaver می‌تواند یک موج قوی Strand را شلیک کند که بازیکنان را به سمت خود می‌کشد. نگاهی دقیق تر به برخی از افشاگری های امروز را می توان یافت در وب سایت Destiny 2.


Destiny 2: The Final Shape's Prismatic Subclass و Dread فاش شد
اعتبار تصویر: بانجی/سونی

The Final Shape در ۴ ژوئن وارد بازار می شود، اما قبل از انتشار، Bungie در حال اجرای یک رویداد پیش از زمان محدود است که آن را Into the Light فراخوانی می کند. این ۱۲ اسلحه “مورد علاقه طرفداران” را طبق برنامه بالا معرفی می کند، یک فعالیت دفاعی جدید با موج PvE به نام هجوم، فضای اجتماعی جدید Hall of Champions، ماموریت های عجیب و غریب تکرار شده و جوایز با The Whisper و Zero Hour، رئیس حمله پانتئون. gauntlet و یک بسته نقشه PvP جدید که Cirrus Plaza، Eventide Labs و Dissonance را معرفی می کند. Into the Light از امروز ۹ آوریل شروع می شود و تا ۳ ژوئن ادامه دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/destiny-2-the-final-shapes-prismatic-subclass-and-dread-faction-revealed?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *