Deus Ex: Mankind هفته آینده یکی از دو بازی رایگان فروشگاه Epic Games را تقسیم کرد

اپیک عناوین بعدی خود را در فروشگاه اپیک گیمز معرفی کرده است، به‌علاوه Deux Ex: Mankind Divided و The Bridge از روز پنجشنبه، ۱۴ مارس، خدمات رایگان دریافت می‌کنند.

Deux Ex: Mankind Divided پنجمین قسمت از مجموعه علمی تخیلی مخفیانه و تیراندازی Square Enix و دنباله مستقیم Deus Ex: Human Revolution محصول ۲۰۱۲ است. یک بار دیگر، آدام جنسن، قهرمان سایبری افزوده شده، بازگشت، و ماجراجویی بعدی به عنوان یک “ضمیمه هوشمندانه، زیبا و سنگین به ژانر اکشن مخفی کاری” در نظر گرفته شد. بررسی Eurogamer.

همانطور که برای پل، این یک بازی پازل جابجایی جاذبه است که توسط تای تیلور ساخته شده است – و به عنوان “آیزاک نیوتن با MC Escher ملاقات می کند” توصیف شده است – که بازیکنان را برای مانور دادن در جهان و رسیدن به خروجی هر مرحله به چالش می کشد. یوروگیمر این یکی را کاملا دوست داشت در اکران در سال ۲۰۱۳، حتی اگر گاهی اوقات احساس می کرد که “کورس چشایی برای یک وعده غذایی رضایت بخش تر به طرز ناامیدکننده ای از منو خارج می شود.”


Deus Ex: Mankind هفته آینده یکی از دو بازی رایگان فروشگاه Epic Games را تقسیم کردتریلر Deus Ex: Mankind Divided – جنسن از طریق یک ماموریت صحبت می کند


تریلر Deus Ex: Mankind Divided.

Deux Ex: Mankind Divided and The Bridge برای بارگیری در کتابخانه فروشگاه Epic Games شما در دسترس خواهد بود و از ۱۴ مارس تا پنج شنبه آینده به طور دائم نگهداری می شود، در این زمان دسته جدیدی از موارد رایگان جای آنها را خواهند گرفت.

در مورد این هفته، دوئل Astro 2 – بازی اکشن علمی تخیلی کاملاً جدید توسعه دهنده Wild Rooster که ترکیبی از مبارزات سگ از بالا به پایین و بازی پلتفرم است – به صورت رایگان در دسترس است.


منبع: https://www.eurogamer.net/deus-ex-mankind-divided-and-the-bridge-are-next-weeks-free-epic-store-games?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *