DF Retro Marathon: هر بازی راه اندازی پلی استیشن ۱ تست و مقایسه شده است

آیا خود را در تعطیلات آخر هفته طولانی در وضعیت شلوغی می بینید؟ چرا نمی‌نشینید و از اولین ویدیوی ماراتن DF Retro لذت ببرید، که چندین قسمت از یکی از جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌های DF Retro را با هم ترکیب می‌کند و در یک ارائه گسترده‌تر ارائه می‌کند. و این چیزهای خوبی است، با جان لینمن و آئودی سورلی که در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ نسخه تاریخی پلی‌استیشن اصلی سونی را مرور می‌کنند، تاریخچه سیستم را بررسی می‌کنند و تک تک بازی‌هایی را که در هر سه منطقه اصلی عرضه می‌شوند پوشش می‌دهند: ژاپن، آمریکای شمالی و اروپا

از آنجایی که Digital Foundry است، برای هر بازی که روی کنسول‌های رقیب نیز عرضه می‌شود، مقایسه‌های پلتفرمی نیز وجود دارد – و از دیدگاه من، آوردن بررسی دقیق در سطح DF به دوره‌ای دیگر، جایی که تغییرات بین بازی‌های مستقر در معماری‌های بسیار متفاوت بسیار زیاد است، همیشه جذاب است. بارزتر از امروز، که در آن بیشتر کنسول ها اساساً بر اساس اجزای بسیار مشابه به سبک رایانه شخصی ساخته شده اند.

ممکن است برخی از شما قبلاً این «محتوا» و حامیان سطح DF Retro ما را دیده باشید برنامه حامی حتی ممکن است این ارائه کامل دو ساعته و ۴۶ دقیقه ای را در گذشته دیده باشید – پس چرا آن را دو سال بعد بازگردانید؟ خوب، اول از همه، ما آن را راهی عالی برای دادن تمرکز جدید به کاری می‌دانیم که بسیار به آن افتخار می‌کنیم، که در غیر این صورت در پس‌آب‌های یوتیوب فرو می‌رود و عمدتاً فراموش شده‌اند. و این مایه شرمساری است، زیرا این ویدیو به خوبی روزی است که ما آن را ساختیم!


DF Retro Marathon: هر بازی راه اندازی پلی استیشن ۱ تست و مقایسه شده استDF Retro Marathon: Sony PlayStation/ PSOne – هر بازی راه اندازی تست شد!


با مقایسه پلتفرم‌ها در صورت لزوم، به بررسی تک تک عنوان‌های راه‌اندازی سونی پلی‌استیشن بپردازید.

ثانیاً، این آزمایشی است در تلاش برای مخاطبان متفاوت. راه اندازی کردیم کلیپ های DF کانالی در سال گذشته، که عملاً هر قسمت از DF Direct Weekly را به ویدیوهای کوچک‌تری تقسیم می‌کند که برای افرادی جذاب است که احتمالاً علاقه‌ای به تماشای صحبت سه مرد در مورد فناوری بازی برای دو ساعت در هفته ندارند. DF Clips هر نقطه بحث و سوال حامی را به ویدیوی خودش تبدیل می کند و من از دیدن موفقیت آن و رشد آن در تنها هفت ماه شگفت زده و خوشحال شدم.

مفهوم ماراتن یک تغییر در موضوع است که توسط دوستان و همکاران ما در نمایشگاه عالی به ما ارائه شده است. زندگی من در بازی کانال یکپارچهسازی با سیستمعامل، که حتی لذت برده اند موفقیت بیشتر با ترکیب اپیزودهای آنها در ارائه های گسترده که احتمالاً برای افرادی که به دنبال ویدیوهای طولانی تر هستند جذاب است. دوست داریم کارهای زیادی با YouTube و الگوریتم‌های غیرقابل درک آن انجام دهیم، فقط نمی‌دانیم چرا این ایده کار می‌کند – اما مایلیم سعی کنیم آن را پیدا کنیم، بنابراین از Coury Carlson و Marc 'Try4ce' Duddleson برای به اشتراک گذاشتن این ایده با ما

و این باعث شد به این فکر کنم که مفهوم ماراتن ویدیویی می‌تواند از راه‌های دیگری نیز برای ما کار کند. یادتان هست زمانی که جان تک تک پورت های کنسول Doom را که تا به حال ساخته بود آزمایش کرد؟ خب، از آن زمان، تبدیل‌های Console Doom بیشتری پدیدار شده است، بنابراین راه دیگری برای «روشن‌سازی مجدد» آن ویدیو، گسترش آن با آخرین نسخه‌ها است. و در مورد تجزیه و تحلیل ما از تک تک بازی های Sega/Mega Drive 32X که تا به حال ساخته شده است، چطور؟ به طور قابل توجهی، برخی از پیشرفت‌های درخشان خانگی در دستگاه جانبی اشتباه ایجاد شده است، از جمله یک پورت Doom بسیار برتر و حتی یک Tomb Raider اثبات مفهومی. ما فکر خوبی در مورد این خواهیم داشت، اما در عین حال، امیدوارم از ویدیو لذت ببرید – ما حتی برای دور زدن بیت ریت ۱۰۸۰p اسفناک یوتیوب، آن را با کیفیت ۴K انجام دادیم. ممنون از ملاحظه تان!


منبع: https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2024-df-retro-marathon-every-ps1-launch-game-tested-and-compared?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *