Disney+ و Hulu در یک اپلیکیشن واحد ادغام می‌شوند، نسخه بتا در دسامبر منتشر می‌شود

دیزنی امروز گفت که به زودی Disney+ و Hulu را در یک سرویس استریم ترکیب می‌کند و یک برنامه یکپارچه در ظرفیت بتا ماه آینده در دسترس خواهد بود.

Disney+ و Hulu در یک اپلیکیشن واحد ادغام می‌شوند، نسخه بتا در دسامبر منتشر می‌شود
باب ایگر مدیر عامل دیزنی اولین برنامه های اعلام شده برای ادغام Hulu و Disney+ در یک برنامه واحد در اوایل سال جاری. این برنامه ابتدا به کسانی که در بسته دیزنی + و Hulu مشترک هستند ارائه می شود و به این مشتریان یک برنامه برای دسترسی به تمام محتوای آنها ارائه می دهد. در حال حاضر، دیزنی یک بسته ترکیبی ارائه می دهد که دارای ویژگی های Disney+ و Hulu است، اما مشترکین باید دو برنامه جداگانه را دانلود کنند. قیمت این برنامه اعلام نشده است، اما بسته نرم افزاری Hulu و Disney+ که با تبلیغات پشتیبانی می شود، ۹٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارد، در حالی که نسخه بدون تبلیغات ۱۹٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

در طی تماس امروز سه ماهه چهارم، ایگر تأیید کرد که دیزنی در مسیر راه اندازی برنامه یکپارچه در ایالات متحده از دسامبر آغاز می شود و راه اندازی رسمی آن در بهار ۲۰۲۴ دنبال می شود.

دیزنی در اوایل این ماه اعلام کرد که برای خرید سهام Hulu Comcast بیش از ۸ میلیارد دلار به Comcast پرداخت خواهد کرد، که باعث می شود دیزنی تنها مالک Hulu باشد و به برنامه ترکیبی اجازه دهد.

دیزنی در ماه اکتبر قیمت دیزنی + و هولو را در تلاش برای کسب درآمد بیشتر افزایش داد. قیمت دیزنی پلاس بدون آگهی اکنون ۱۳٫۹۹ دلار در ماه است، در حالی که Hulu بدون آگهی ۱۷٫۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/08/disney-plus-hulu-combo-app-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *