Disney Speedstorm با فصل ۶ به زیر دریا می رود

بازی The Little Mermaid’s Ariel توسط Disney Speedstorm، بازی مسابقه‌ای مبارزه‌ای قهرمانانه با الهام از دنیای دیزنی و پیکسار متوقف شد.

فصل ۶ با عنوان Under the Sea شامل «محتوای کاملاً جدید» است که از پری دریایی کوچک دیزنی الهام گرفته شده است. آریل، اورسولا، کینگ تریتون و شاهزاده اریک و همچنین یک آهنگ جدید بر اساس انیمیشن مورد علاقه طرفداران – به علاوه مسابقه دهنده جایزه EVE – همگی مسابقه‌دهنده‌های جدیدی هستند که هر کدام «توانایی‌های منحصر به فرد و قدرتمند خود» را به خط تولید می‌کنند. بالا


Disney Speedstorm با فصل ۶ به زیر دریا می رودتریلر فصل ششم Disney Speedstorm – Under The Sea


پخش خبر: دموی فنی Nintendo Switch 2 و عناوین راه اندازی احتمالی مورد بحث قرار گرفت.

هر چند این همه چیز نیست. اگر نمی توانید بدون دوستان آریل در زیر دریا باشید، فلاندر، سباستین، مکس، فلوتسام و جتسام و حتی اسکاتل نیز به عنوان اعضای جدید خدمه در دسترس هستند.

برای اطلاعات بیشتر، تیزر بالا را بررسی کنید یا به آن سر بزنید وب سایت رسمی. Disney Speedstorm بر روی رایانه شخصی (استیم، ویندوز و فروشگاه Epic Games) و همچنین Nintendo Switch، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است.

هنوز هیچ خبری در مورد نسخه موبایلی منتشر نشده است، اما هم اندروید و هم اپ استور می گویند که به زودی عرضه می شود.

Disney Speedstorm دوره آزمایش دسترسی اولیه خود را در پایان سپتامبر ۲۰۲۳ به پایان رساند و به عنوان یک عنوان رایگان برای رایانه شخصی و کنسول ها منتشر شد تا “به بازیکنان بیشتری اجازه دهد تا در یک تجربه کاملاً قوی رقابتی و مسابقه ای مشترک به اشتراک بگذارند”.


منبع: https://www.eurogamer.net/disney-speedstorm-is-going-under-the-sea-with-season-6?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *