DLC چند نفره آنلاین Crypt of the NecroDancer هفته آینده روی کنسول منتشر خواهد شد

DLC سینکرونی چندنفره Crypt of the NecroDancer’s Roguelike و مبتنی بر ریتم، خزنده سیاهچال، هفته آینده برای پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

Synchrony وارد دسترسی اولیه شد در اوت ۲۰۲۲ روی Steam قرار گرفت و تعداد زیادی ویژگی جدید از جمله سه شخصیت قابل بازی جدید، چند نفره آنلاین، حالت جدید Versus و پشتیبانی کامل از حالت اضافه کرد.

توسعه دهنده Brace Yourself Games اعلام کرد که DLC Synchrony بالاخره برای PS4 و Switch عرضه می شود و همزمان دسترسی زودهنگام را روی رایانه شخصی نیز باقی خواهد گذاشت.


DLC چند نفره آنلاین Crypt of the NecroDancer هفته آینده روی کنسول منتشر خواهد شدتریلر Crypt of the NecroDancer: SYNCHRONY DLC Early Access


تریلر Crypt of the NecroDancer: Synchrony DLC Early Access

یک پورتال مود داخلی همه چیزهایی را که به مود مربوط می شود را در خود جای می دهد. “بیشتر” جنبه های بازی را می توان اصلاح کرد و Synchrony قادر خواهد بود از چندین حالت به طور همزمان پشتیبانی کند. همچنین چالش‌های هفتگی وجود خواهد داشت که مدهای ساخته شده توسط جامعه را مورد توجه قرار می‌دهند.

Crypt of the NecroDancer: Synchrony به طور کامل در تاریخ ۱۳ مارس ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت انگلستان / ساعت ۹ صبح اقیانوس آرام برای PS4 و سوییچ منتشر می شود، در حالی که نسخه PC در زمان کمی دیرتر یعنی ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت انگلستان / ۹:۳۰ صبح اقیانوس آرام دسترسی اولیه را ترک خواهد کرد. قیمت آن ۵٫۸۹ پوند / ۶٫۹۹ دلار خواهد بود.

دنباله این بازی، Rift of the NecroDancer، در حال حاضر در دست ساخت است و انتظار می رود امسال منتشر شود. بازی Brace Yourself بازی درخشان را توسعه داد آهنگ Hyruleکه گیم پلی Crypt of the NecroDancer را گرفته و با The Legend of Zelda ترکیب می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/crypt-of-the-necrodancer-online-multiplayer-dlc-out-next-week-on-console?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *