Dodge Scat Pack vs. Hellcat: کدام اسب بخار بیشتر است؟

Dodge Scat Pack vs.  Hellcat: کدام اسب بخار بیشتر است؟

اگر شما یک تایمر قدیمی هستید ، وقتی کلمه “بسته scat” را می شنوید ، به یاد خواهید آورد بسته اصلی Scat که در سال ۱۹۶۸ شروع شد. تمام اتومبیل های موپار در ترکیب تیم که می توانند در حدود ۱۴ ثانیه ربع مایل را شکست دهند ، آن را به این باشگاه اختصاصی تبدیل کردند. اتومبیل های موجود در این بسته شامل Dodge Dart GTS ، Dodge Charger R/T و Challenger R/T فقط برای نامگذاری برخی از محبوب هستند. با این حال ، با گذشت زمان ، Scat Pack به سالنامه های تاریخ محو شد – تا ۲۰۱۴/۲۰۱۵ ، هنگامی که کرایسلر آن را به عنوان گزینه ای برای رقیب و شارژر بازگرداند.

بسته SCAT را به عنوان یک سطح تر و تمیز بین R/T نسبتاً متوسط ​​R/T و Hellcat پیدا خواهید کرد. این ساخته شده است که یک جایگزین ارزان تر و قدرتمندتر برای گزینه فوق العاده شارژ Hellcat باشد. در اصل ، بسته SCAT پایه R/T را از ۳۷۵ اسب بخار در ۵،۱۵۰ دور در دقیقه به ۴۸۵ اسب بخار در ۶،۱۰۰ دور در دقیقه افزایش می دهد. همه اینها به لطف موتور ۶٫۴ لیتری ۳۹۲ HEMI V8 است. ارتقاء واضح از جابجایی ۵٫۷ لیتری پایه R/T.

Scat Pack Dodge برای عملکرد پیشرفته ساخته شده است ، بنابراین همچنین دارای پیشرفت های اضافی مانند چرخ های ۲۰ اینچی ، ترمزهای بهتر ، کنترل پرتاب و گزینه گسترده ای است. به طور معمول با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک (شارژر) یا یک گیربکس ۶ سرعته (Challenger) جفت می شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1485514/dodge-scat-pack-vs-helllcat-which-has-more-horsepower/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *