DokeV – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

DokeV یک موجود جنگجوی سوم شخص از توسعه دهنده کره جنوبی Pearl Abyss است. به طور رسمی در سال ۲۰۱۹ فاش شد، اما چند سال بعد به درستی خودنمایی کرد. از آن زمان به بعد جزییات کمیاب بوده است.

آمدن به Xbox Series Xاس PS5و کامپیوتر، DokeV به نظر می رسد که پوکمون را بگیرد با انجام نبردهای هیولاها در زمان واقعی، فرمول و آن را روی سر خود بچرخانید. اگرچه بازی هنوز مکانیک های جمع آوری موجودات را در دل خود دارد، گرافیک فوق العاده و دوکبی زیبا و در عین حال پوچ که جمع آوری خواهید کرد قطعا به شما کمک می کند. DokeV طعم منحصر به فرد خود را

اگرچه هنوز چیزهای زیادی را نبینیم DokeV فراتر از یک تریلر در سال ۲۰۲۱، پیش نمایش خود کاملا امیدوارکننده به نظر می رسید. مبارزه روان و سریع به نظر می رسید، در حالی که رنگ های زنده و سبک متمایز عنوان به نظر می رسید. تقریبا جادویی در سادگی جسورانه خود اگرچه بخش اعظم بازی همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد، ما هر خرده اطلاعاتی را که می توانیم برای لذت خواندن شما جمع آوری کرده ایم.

DokeV: بریده بریده

  • چیست؟ یک ماجراجویی اکشن جهان باز با جمع آوری هیولا
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PC، PS5 و Xbox Series X/S

پلتفرم های DokeV

شخصیت DokeV روی Llama نشست

(اعتبار تصویر: پرل ابیس)

DokeV هنوز تاریخ انتشار ندارد. توسعه دهنده Pearl Abyss اعلام کرد که طبق برنامه ریزی اولیه در سال ۲۰۲۳ منتشر نخواهد شد، بنابراین ما در اولین فرصت به سال ۲۰۲۴ نگاه می کنیم. هیچ به روز رسانی بیشتری داده نشده است.

در مورد پلتفرم‌ها، ما در حال حاضر می‌دانیم که برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. PS5، Xbox Series Xاس PS4و ایکس باکس وان. بعید است که به نتیجه برسد نینتندو سوییچ در هر ظرفیتی، اگرچه در چند وقت اخیر شاهد عرضه نسخه های ابری زیادی به دستگاه هیبریدی بوده ایم.

تریلرهای DokeV

موزیک ویدیو رسمی DokeV Rockstar
یک تریلر برای DokeV در جریان The Game Awards 2021 نمایش داده شد که موزیک ویدیوی رسمی آهنگی را که مخصوص این بازی نوشته شده بود نشان داد. «راک استار» دقیقاً همان چیزی است که انتظارش را دارید. علاوه بر این، از فیلم های درون بازی استفاده می کند و یک بار دیگر نشان می دهد که چقدر چشمگیر است DokeV’گرافیک ها و انیمیشن ها هستند. آن را در زیر بررسی کنید.

تریلرهای اضافی، از جمله a تریلر رونمایی از گیم پلی و الف نمای کلی بازی را می توان در وب سایت رسمی یافت کانال یوتیوب DokeV.

گیم پلی DokeV

هیولاهای Dokev در کنار هم ایستاده اند

(اعتبار تصویر: پرل ابیس)

DokeV’یک ماجراجویی اکشن جهان باز است، اگرچه همیشه اینطور نبود. Pearl Abyss که در ابتدا به عنوان یک MMO معرفی شد، تصمیم گرفت از این رویکرد فاصله بگیرد و آنها را آزاد کند تا بدون پیش فرض های ژانر، کار خود را انجام دهند.

انواع و اقسام موجودات حواس پرت و با طراحی فوق العاده وجود دارند که به شما در مبارزه کمک خواهند کرد. به گفته وب سایت رسمی، این موجودات به نام دوکبی شناخته می شوند و طرح های عجیب و غریب آن از ساعت زنگ دار با هدفون گرفته تا هیبرید پاندا/خرس قطبی با یک جفت دستکش بوکس را شامل می شود. بنابراین، اساساً طراحی شخصیت اوج.

با قضاوت از تریلر ۲۰۲۱، به نظر می‌رسد که Dokebi در دیسک‌های منشوری کوچک ذخیره می‌شود و می‌توان آن را در طول برخوردهای جنگی آزاد کرد. هر یک به نظر توانایی های خاص خود را دارد که به طرق مختلف به شما کمک می کند، بنابراین تصور می کنیم انتخاب دوکبی مناسب برای کار اغلب کلید موفقیت است.

ما شاهد تعداد بسیار متنوعی از گزینه های پیمایش نیز بودیم. شخصیت شما همانطور که انتظار می رود می تواند با پای پیاده حرکت کند، اما همچنین می تواند روی هاوربرد، دوچرخه و حتی ماشین حرکت کند. شما همچنین می توانید در هوا اوج بگیرید، فورتنایتسبک، از طریق یک چتر آفتابی قابل نصب، که تصور می کنیم برای رسیدن سریع به مکان های خاص روی نقشه مفید خواهد بود.

تاکنون، این تریلرها جنبه‌های بسیاری را نشان داده‌اند که می‌توان آن‌ها را با یک تجربه اجتماعی‌تر مرتبط دانست. این شامل ماهیگیری، پرواز بادبادک ها، و قرار گرفتن در ساحل است. می‌خواهیم فکر کنیم که برخی از تجربیات یا پاتوق‌های همکاری همچنان برای امتحان کردن در دسترس باشند DokeV وقتی منتشر می شود

اخبار DokeV

هیولای پاندا DokeV با دستکش قرمز بوکس در کنار یک مربی تشویق کننده ایستاده است

(اعتبار تصویر: پرل ابیس)

DokeV تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

متأسفانه، توسعه دهنده Pearl Abyss از طریق تماس درآمدی در پایان سال گذشته تاخیر برای DokeV را اعلام کرد.از طریق Eurogamer). این دیگر سال ۲۰۲۳ را هدف قرار نخواهد داد و اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چه مدت باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم، ارائه نشده است.

تغییر ژانر
DokeV زمانی که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد، ابتدا به عنوان یک عنوان MMO (بسیار چند نفره آنلاین) معرفی شد. با این حال، در آگوست ۲۰۲۱، Pearl Abyss تایید کرد که به نظر می رسد برنامه ها تغییر کرده اند و توسعه دهنده از فرمت MMO به یک اکشن ماجراجویی سنتی تر تغییر می کند. . رسمی DokeV حساب توییتر این را بدون عبارات نامشخص بیان کرده است:

بیشتر ببین

این تغییر از فرمت MMO در پاسخ‌های توییت کاملاً تفرقه‌انگیز بوده است. جنبه MMO چیزی بود که بسیاری از مردم بیشتر منتظر آن بودند. دیگران احساس می‌کردند که رویکرد متمرکزتر می‌تواند به یک بازی بهتر و صیقلی‌تر منجر شود.

اگر دو سنت ما را می خواهید، فضای MMO در حال حاضر عمیقاً رقابتی است. به حدی که برای هر MMO واقعاً دشوار است که بتواند جای پایی پایدار در فضا به دست آورد. با غول های ژانر مانند World of Warcraft و فاینال فانتزی ۱۴ در این بلوک، هر MMO جدیدی که در حال جوانه زدن است، به طور جدی باید تحت تأثیر قرار گیرد تا نامی برای خود در فضا ایجاد کند.

در حالی که منتظر بازی اکشن Pokémon DokeV هستید، در اینجا بهترین بازی های پوکمون وجود دارد که می توانید در حال حاضر بازی کنید.


منبع: https://www.techradar.com/news/dokev

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *