DoorDash شروع به ردیابی توقف ها و شتاب های ناگهانی کارگران تحویل خواهد کرد

راننده DoorDash در ماشین

DoorDash در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Driving Insights است که تغییرات سریع ترمز و شتاب را ردیابی می کند.

DoorDash



  • یک ویژگی جدید در DoorDash برنامه تعداد دفعات شکستن یا شتاب ناگهانی کارگرانش را ردیابی می کند.
  • این شرکت روز جمعه گفت، این اطلاعات از طریق “Driving Insights” در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
  • این یکی از چندین تغییری است که DoorDash در ماه های اخیر در برنامه خود ایجاد کرده است.
تبلیغات

تبلیغات

DoorDash روز جمعه اعلام کرد که اکنون در حال پیگیری است که چند وقت یک‌بار برخی از رانندگانش ناگهان می‌شکنند یا شتاب می‌گیرند.

طبق بیانیه‌ای، این شرکت در حال اجرای آزمایشی ویژگی‌ای به نام «دریافت بینش‌های رانندگی» است که به کارگران خود اطلاعاتی در مورد اینکه اپلیکیشن چقدر «تغییرات سریع در ترمز و شتاب» را شناسایی می‌کند، می‌دهد. DoorDash گفت این ویژگی از همان داده‌های موقعیت مکانی تلفن‌های کارگران استفاده می‌کند که قبلاً برای ویژگی‌هایی مانند ناوبری استفاده می‌کرد.

این شرکت می‌گوید: «بر اساس این داده‌ها، داشرها در مورد رفتارهای رانندگی فردی خود یاد می‌کنند و می‌توانند به راحتی مواردی مانند تاریخچه ترمز و شتاب گیری را برای آخرین دنده خود بررسی کنند، یا اینکه آیا ترمز شدید و شتاب‌گیری سریع در طول زمان تغییر کرده است یا خیر».

DoorDash از ماه جولای در فونیکس و سالت لیک سیتی Driving Insights را آزمایش کرده است. این شرکت گفت با اعلام روز جمعه، این ویژگی برای رانندگان DoorDash در آتلانتا، هیوستون، دالاس، دیترویت، کلیولند، میامی، شارلوت و پالم بیچ در دسترس خواهد بود.

تبلیغات

تبلیغات

این اولین باری نیست که یک برنامه گیگ کار عادات رانندگی پیمانکاران مستقل خود را زیر نظر دارد.

آمازون از اپلیکیشنی به نام Mentor استفاده کرده است برای سال‌ها شاهد برخی از عادات رانندگان حمل‌ونقل پشت فرمان بود. این برنامه به هر راننده امتیازی می دهد و آنها را برای توقف های سخت، شتاب سریع، سرعت و سایر مشکلات رانندگی جریمه می کند.

این شرکت روز جمعه گفت که DoorDash همچنین اکنون هنگام استفاده از ناوبری درون برنامه ای، سرعت بیدرنگ آنها را در کنار محدودیت سرعت اعلام شده به کارگران نشان می دهد. این شرکت قبلاً این ویژگی را برای همه Dashers ارائه کرده است.

این شرکت همچنین در حال گسترش ادغام اپلیکیشن خود با Apple CarPlay است که به کارگران اجازه می دهد تا هنگام تحویل گرفتن و تحویل سفارش، نقشه ناوبری را روی صفحه داشبورد خودروی خود نمایش دهند. DoorDash گفت که این ویژگی اکنون در ۱۷ بازار در دسترس خواهد بود.

تبلیغات

تبلیغات

آستین هاگن، معاون رئیس بخش Dasher Product، در بیانیه این شرکت که تغییرات ویژگی را اعلام کرد، گفت که این ویژگی ها برای بهبود ایمنی کارگران DoorDash طراحی شده است.

هاوگن گفت: «آزمایش این ویژگی‌های جدید گام مهم دیگری برای دستیابی به این هدف است.

سرویس تحویل در سال جاری تغییرات دیگری در اپلیکیشن خود ایجاد کرده است. در ماه ژوئن، DoorDash شروع به ارسال انعام “تکان” کرد از طریق برنامه خود به مشتریانی که برای تحویل‌دهنده خود انعام نگذاشته‌اند.

پاییز امسال، این شرکت شروع به ارسال پیام مستقیم تری به مشتریان کرد: «سفارش‌های بدون انعام ممکن است تحویل آنها بیشتر طول بکشد – آیا مطمئن هستید که میخواهید ادامه دهید؟”

تبلیغات

تبلیغات

آیا برای DoorDash کار می کنید و ایده داستانی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با nluna@insider.com تماس بگیرید

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

تحویل
تجارت الکترونیک
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/doordash-is-watching-how-quickly-brake-accelerate-when-delivering-orders-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *