Dragon Age: Dreadwolf تیزر کوتاهی دریافت می کند، اما رونمایی کامل تا سال آینده اتفاق نخواهد افتاد

BioWare به تازگی یک تیزر جدید Dragon Age: Dreadwolf منتشر کرده است، تنها پس از آن می گوید که بازی تا سال آینده به طور کامل معرفی نخواهد شد.

این تیزر کوتاه تنها در کمتر از ۵۰ ثانیه منتشر می‌شود و مناظر زیبایی را در بر می‌گیرد – شهر بندری در آنتیوا در نور غروب غرق شده است، خط ساحلی Rivain توسط دریاهای آبی نیلگون پوشیده شده است، Anderfels در میان طوفان است. همه چیز بسیار Dragon Age-y است، همانطور که شما انتظار دارید.

در توضیحات تیزر آمده است: “وارد تداس شوید، سرزمینی پر جنب و جوش از بیابان های ناهموار، هزارتوهای خائنانه، و شهرهای پر زرق و برق – غرق در نبردهای وحشیانه و جادوهای مخفی. اکنون، سرنوشت آن بر لبه چاقو است.”

سپس، درست قبل از پایان تریلر، صدای زوزه گرگ‌مانندی شنیده می‌شود، همانطور که صفحه نمایش می‌گوید: افشای کامل تابستان ۲۰۲۴٫ می‌توانید در زیر یک ساعت برای خود داشته باشید.


Thedas Calls – روز عصر اژدها (۲۰۲۳).

این شاید دورتر از آن چیزی باشد که بسیاری از طرفداران عصر اژدها انتظار داشتند، اما شاید چندان هم تعجب آور نباشد. گزارش های قبلی اعلام شد Dragon Age: Dreadwolf تا آوریل آینده اکران نخواهد شدبه هر حال، با غیبت RPG در گزارش درآمد مالی استودیو در ماه می.

با این حال، بسیاری هنوز امیدوارند که ممکن است در سال آینده شاهد انتشار آن باشیم. اگر Dreadwolf واقعاً در سال آینده عرضه شود، سفر شش ساله بازی از زمان معرفی رسمی در سال ۲۰۱۸ تا عرضه در سال ۲۰۲۴، طولانی‌ترین انتظار بین عرضه در هر فرنچایز BioWare را رقم خواهد زد – بیش از پنج سال بین Mass Effect 3 و Mass Effect Andromeda.

برای اطلاعات بیشتر از BioWare، این استودیو اخیراً a تریلر ۳۰ ثانیه ای Mass Effect برای قسمت بعدی سریال در مورد اینکه چه زمانی این ورودی خاص برای اولین بار عرضه می شود، طرفداران اخیراً در مورد گزارشی بحث کرده اند Mass Effect 5 تا سال ۲۰۲۹ عرضه نخواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragon-age-dreadwolf-gets-short-teaser-but-full-reveal-wont-happen-until-next-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *