Dragon’s Dogma 2 اولین بازی پایه ۷۰ دلاری کپکام است

Capcom بازی Dragon’s Dogma 2 را با قیمت ۷۰ دلار روی رایانه های شخصی (از طریق Steam)، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S در ماه مارس آینده به فروش خواهد رساند.

این اولین باری است که Capcom نسخه پایه یک بازی جدید را با این قیمت بالاتر به فروش می رساند. Resident Evil 4 Remake امسال با قیمت ۱۰ دلار کمتر فروخته شد (و در حالی که یک بازسازی بود، تفاوت اساسی داشت). Street Fighter 6 نیز مانند شکارچی دینو Exoprimal با قیمت کمتری فروخته شد.

Capcom یکی از معدود ناشری بود که تا کنون قیمت ۷۰ دلاری را قبول نکرده است، اما این حرکت جای تعجب ندارد.

هفت کار احمقانه ای که می توانید در Dragon’s Dogma 2 انجام دهید، با ۲۰ دقیقه گیم پلی جدید.در یوتیوب تماشا کنید

اکثر ناشران دیگر بازی قبلاً به قیمت بالاتر روی آورده‌اند و در ماه سپتامبر، رئیس کپکام هاروهیرو سوجیموتو گفت که افزایش هزینه‌های توسعه و نیاز به افزایش دستمزدها به این معنی است که “قیمت بازی خیلی پایینه“.

Tsujimoto قبلاً گفت: “هزینه های توسعه اکنون حدود ۱۰۰ برابر بیشتر از دوره Famicom است، اما قیمت نرم افزار تا این حد افزایش نیافته است.”

همچنین برای جذب استعدادها نیاز به افزایش دستمزدها وجود دارد. با توجه به اینکه دستمزدها در کل صنعت در حال افزایش است، فکر می کنم افزایش قیمت واحدها یک مدل کسب و کار سالم است.

دنباله بازی RPG اکشن فانتزی در ۲۲ مارس ۲۰۲۴ عرضه می شود و نسخه لوکس ۸۰ دلاری یا ۷۰ پوندی آن نیز موجود است که حاوی لوازم آرایشی درون بازی است و گالری موسیقی و صدا را باز می کند.

ایان ما زمانی که اخیراً این بازی را انجام داد، نوشت: “Dragon’s Dogma 2 بسیار شبیه به نسخه اصلی است، چه خوب و چه بد.” او در ما نوشت: “هیچ تغییر بزرگی در گیم پلی وجود ندارد، در حالی که سبک بصری سری های RPG فانتزی Capcom نیز آشنا به نظر می رسد.” پیش نمایش Dragon’s Dogma 2.


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-marks-capcoms-first-70-base-game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *