Dragon’s Dogma 2 بسیار شبیه به نسخه اصلی است، چه خوب و چه بد

وارد Dragon’s Dogma 2 نشوید و انتظار داشته باشید که این بازی به شدت متفاوت از Dragon’s Dogma یا Dark Arisen باشد. علیرغم گذشت ده ها سال از عرضه بازی اصلی (Dragon’s Dogma 2 قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه شود)، تغییر بزرگی در گیم پلی ایجاد نشده است، در حالی که سبک بصری سری های RPG فانتزی کپکام نیز وجود دارد. احساس آشنایی می کند

دنیای باز بازی از نظر گیاهان و جانوران بسیار متراکم تر است، اما نمایش آن شبیه به نسخه اصلی باقی می ماند – با پالت رنگ خاکستری، سبز و قهوه ای آن تقریباً در هر بازی منتشر شده در اوایل دهه ۲۰۱۰ استفاده می شود. و در حالی که این یک ساخت پیش از انتشار بود، اما از نظر عملکرد در PS5 نیز با افت شدید نرخ فریم در طول نبردهای شلوغ مواجه شد. من همچنین شاهد انواع باگ‌های عجیب و غریبی بودم که شامل NPCها و دشمنان می‌شد – البته چیزهایی که به سمت جنبه‌های خنده‌دار و ارزشمند اشکالات گرایش داشتند تا هر چیزی که باعث شکستن بازی شود.

The Dragon’s Dogma اصلی نیز در اطراف لبه‌ها احساس ناهمواری می‌کرد، بنابراین دیدن این نوع چیزها در دنباله آن تقریباً مطابق با سری بود. Dragon’s Dogma 2 تقریباً شبیه یک شبیه‌ساز آشوب است، جایی که شما در دنیای زنده‌اش سرگردان می‌شوید و دائماً توسط حیوانات افسانه‌ای مختلف مورد حمله قرار می‌گیرید و توسط NPC‌های تصادفی فریاد می‌زنید. سه پیاده هوش مصنوعی شما در حالی که بی وقفه با شما و یکدیگر صحبت می کنند، در حال انجام کارهای نیمه حواس پرت و نیمه در واقع مفید هستند.

در مجموع، بازی گاهی اوقات شلخته و گیج کننده، در عین حال آشنا و کاملاً صادقانه، بسیار سرگرم کننده به نظر می رسید. شبیه قرار دادن یک بمب در زیر مجموعه ای از دومینوها که به خوبی چیده شده اند، جایی که نقشه های شما با دقت طراحی شده می تواند به یک هیاهو مطلق منفجر شود. من واقعاً دوست داشتم که هر رویارویی چقدر غیرقابل پیش‌بینی بود و چگونه بازی اصلی خود را حفظ کرد: «برو اینجا، این هیولاها را بکش» که احساس تازه و پر از خنده و شگفتی می‌کرد.

یکی از پیشرفت‌های بزرگ و بسیار قدردانی که در Dragon’s Dogma 2 ایجاد شده است، حرکت یکپارچه در اطراف نقشه جهان باز بازی است که گفته می‌شود چهار برابر اندازه اصلی است. اما حرف من را قبول نکنید – آن را در زیر در ویدیوی عملی من مشاهده کنید، که جزئیات بیشتری در مورد آنچه باید (و نباید) انتظار داشته باشید دارد.

هفت کار احمقانه ای که می توانید در Dragon’s Dogma 2 انجام دهید، با ۲۰ دقیقه گیم پلی جدید.در یوتیوب تماشا کنید


منبع: https://www.eurogamer.net/dragons-dogma-2-feels-very-similar-to-the-original-for-better-and-worse

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *