EA اخراج های بیشتری را اعلام می کند که این بار بر حدود ۶۷۰ کارمند تأثیر می گذارد

پس از تصمیم خود مبنی بر کاهش شش درصدی نیروی کار خود در ماه مارس گذشته، EA دور دیگری از اخراج را اعلام کرد – این بار بر ۵ درصد از کارکنان (حدود ۶۷۰ کارمند) تأثیر می گذارد – زیرا از “IP دارای مجوز آینده” به سمت “IP متعلق به خود” حرکت می کند. ورزش و جوامع آنلاین عظیم».

در یک ایمیل به کارکنان که اخراج امروز را اعلام می کنداندرو ویلسون، مدیرعامل EA گفت که این کاهش ها بخشی از تلاش مستمر برای “بهینه سازی ردپای جهانی املاک و مستغلات برای حمایت از کسب و کارمان” است.

به منظور دستیابی به اهداف خود، ویلسون گفت که EA “بهینه سازی” را انجام خواهد داد. [its] عملیات شرکت”، “بازی های غروب آفتاب و دور شدن از توسعه IP مجوزدار آینده که ما باور نداریم در صنعت در حال تغییر ما موفقیت آمیز باشد”. علاوه بر این، بزرگترین فرصت های ما – از جمله IP متعلق به ما، ورزش، و جوامع آنلاین عظیم».

در نتیجه، تقریباً پنج درصد از نیروی کار EA شغل خود را از دست خواهند داد، حرکتی که ویلسون اذعان کرد که “برای بسیاری از کسانی که با چنین فداکاری و اشتیاق کار کرده اند و کمک های مهمی به شرکت ما کرده اند، عدم اطمینان ایجاد می کند و چالش برانگیز است.”

ویلسون ادامه داد: «در حالی که همه تیم‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند، این سخت‌ترین بخش این تغییرات است، و ما عمیقاً هر گزینه‌ای را برای تلاش و محدود کردن تأثیرات بر تیم‌هایمان در نظر گرفته‌ایم. هدف اصلی ما ارائه فرصت‌هایی برای اعضای تیم است. نقش‌ها و مسیرهای جدیدی برای انتقال به پروژه‌های دیگر پیدا کنید. در مواردی که این امکان وجود ندارد، ما با نهایت توجه، مراقبت و احترام از هر یک از همکاران حمایت کرده و با آنها همکاری خواهیم کرد.”

به گفته ویلسون، EA قبلاً «ارتباط این تأثیرات» را به کارمندان آغاز کرده است و این فرآیند «تا حد زیادی تا اوایل سه ماهه آینده تکمیل خواهد شد». اخراج امروز به دنبال یک دور اولیه کاهش مشاغل در ناشر در مارس گذشته، گمان می رود که حدود ۷۷۵ نفر را تحت تاثیر قرار داده است اخراج بیشتر در Codemasters توسعه دهنده F1 متعلق به EA در ماه دسامبر.

قابل ذکر است، در حالی که ویلسون و EA ممکن است در آینده به دنبال دور شدن از IP دارای مجوز باشند، ناشر در حال حاضر دارای پنج بازی معتبر دارای مجوز است که تایید شده است که در دست ساخت هستند، دو مورد بر اساس ویژگی های مارول – پلنگ سیاه و مرد آهنی – و سه بر اساس جنگ ستارگان. یک نماینده EA دارد به GamesIndustry.biz گفت دو پروژه مارول همچنان در حال توسعه هستند. با این حال، در یک یادداشت جداگانه برای کارمندان EAلورا میله، رئیس بخش سرگرمی و فناوری EA، فاش کرد که تغییر استراتژیک این شرکت منجر به لغو FPS جنگ ستارگان Respawn Entertainment شده است.طبق گزارشات یک عنوان ماندالوریایی) و بسته شدن استودیوی تک نفره Battlefield Ridgeline Games. موسس Ridgeline، مارکوس لهتو، اخیرا رفت استودیو مستقر در سیاتل

اخراج‌های امروز تنها آخرین مورد از سال ۲۰۲۴ ویرانگر برای کارمندان صنعت بازی است. در مدت کمی کمتر از دو ماه، بیش از ۷۵۰۰ کارگر شغل خود را از دست داده اند در حال حاضر ۹۰۰۰ نفر اخراج شده اند در کل سال ۲۰۲۳ دیده شده است. تنها در این هفته، سونی این خبر را اعلام کرد اخراج ۹۰۰ کارمند در سراسر جهاندر حالی که توسعه دهنده Until Dawn Supermassive اخراج ۹۰ شغلLife is Strange: True Colors Studio Deck Nine تایید کرد که حدود ۲۰ درصد از کل نیروی کار خود را اخراج خواهد کردکاهش مشاغل دارند در استار سیتیزن توسعه دهنده Cloud Imperium Games گزارش شده استو استودیوی Saltsea Chronicles Die Gute Fabrik فاش کردند که چنین بوده است مجبور به توقف تولید شدبا همه اعضای تیم در حال حاضر به دنبال کار جدید.


منبع: https://www.eurogamer.net/ea-announces-further-lay-offs-this-time-likely-to-affect-around-670-employees?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *