EA برند Frostbite را تغییر داد زیرا می‌گوید تیم‌ها در انتخاب سایر موتورهای بازی آزاد هستند

EA در حال تغییر نام موتور داخلی Frostbite است تا “تمرکز مجدد خود بر مشارکت” با استودیوهای خود را منعکس کند، اما همچنین می گوید که تیم هایش “آزاد هستند تا بر روی هر موتوری که انتخاب می کنند توسعه دهند”.

Frostbite در ابتدا توسط DICE برای استفاده در سری Battlefield خود توسعه داده شد و از آن زمان به صورت داخلی در استودیوهای دیگر نیز متعلق به شرکت مادر آن EA استفاده شده است.

از لحاظ تاریخی، این موتور توسط BioWare برای توسعه Mass Effect: Andromeda و Anthem برای دریافت ترکیبی از عملکرد فنی استفاده می‌شد. اخیراً در سال جاری مورد استفاده قرار گرفت بازسازی فضای مرده و امتیازات ورزشی سالانه متعدد EA.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

لوگوی جدید Frostbite اثر دیگری است اما “ذاتاً انسانی” است اعلامیه. EA افزود: این شامل لایه‌های همپوشانی است که قرار است «روابط مشارکتی را که Frostbite را از درون تغییر می‌دهد» نشان دهد.

علیرغم پیشرفت‌هایی که در سال‌های گذشته بر روی Frostbite انجام شد، زیرا استودیوهای EA همچنان از آن استفاده می‌کردند، این شرکت گفت استودیوهایش می‌توانند موتورهای دیگری را برای توسعه بازی انتخاب کنند. او گفت: «این به ما بستگی دارد که فراست بایت را بهترین انتخاب برای بازی‌های خود کنیم.

در اوایل سال جاری، جان اپلر کهنه کار BioWare یکی از کاستی های Frostbite را در طول توسعه Dragon Age Inquisition فاش کرد – “دوی سرعت” اسب یک توهم بود ایجاد شده با افزودن خطوط سرعت اپلر اکنون مدیر خلاقیت بازی بعدی این سری، Dragon Age Dreadwolf است که در Frostbite نیز ساخته می شود.

رونمایی کامل برای Dragon Age Dreadwolf در تابستان ۲۰۲۴ اتفاق خواهد افتاد، اما یک تریلر کوتاه که در اوایل این ماه منتشر شد، برخی از مکان‌هایی را که قرار است کاوش کنیم، نشان می‌دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/ea-rebrands-frostbite-as-it-says-teams-free-to-choose-other-game-engines

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *