EA Sports FC در ماه اول بدون نام تجاری فیفا به ۱۴٫۵ میلیون حساب دست پیدا کرد

EA Sports FC در ماه اول بدون نام تجاری فیفا به ۱۴٫۵ میلیون حساب دست پیدا کرد


طبق آخرین گزارش درآمد Electronic Arts، EA Sports FC که به تازگی تغییر نام داده است، در چهار هفته اول خود ۱۴٫۵ میلیون حساب فعال ثبت کرده است. در مقایسه، فیفا ۲۳ رسید ۱۰٫۳ میلیون بازیکن در هفته اول آن

در سال ۲۰۲۲، فیفا و EA زمانی که سازمان جهانی فوتبال/فوتبال خواستار شد با هم درگیر شدند. ۱ میلیارد دلار برای حقوق نامگذاری فرنچایز توسعه‌دهنده بازی ویدیویی نپذیرفت، از این رو EA Sports FC تغییر نام تجاری. در حالی که بازه زمانی یکسان نیست، اما می توان گفت که طرفداران بدون توجه به تغییر نام تجاری، بازگشتند.

آنها راهنمایی درآمد را حفظ کردند، اما راهنمایی EPS را ۲۵ سنت در هر سهم افزایش دادند، بنابراین نکته مهم این است که آنها از پرداخت نکردن هزینه مجوز به فیفا بیشتر از آن چیزی که برای آگاهی از بازی EA Sports FC با نام تجاری مجدد خرج می کردند صرفه جویی می کنند. مایکل پچتر، تحلیلگر Wedbush گفت.

بر اساس گزارش درآمد، امتیازات فوتبال EA Sports از انتظارات Q2 بهتر عمل کرد. با این حال، این شامل درآمدهای مداوم از FIFA 23 نیز می شود.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

در آن داده های سپتامبرشرکت تحقیقاتی Circana گزارش داد که EA Sports FC 24 سومین عنوان پرفروش در آن ماه بود. این بازی فقط از Starfield و Mortal Kombat 1 فاصله داشت. با این حال، این داده ها فقط شامل دو روز اول فروش آن از زمان انتشار بازی در ۲۹ سپتامبر می شود.

تا به امروز، EA Sports FC چهاردهمین عنوان پرفروش بود. از Madden NFL 24 و MLB: The Show 23 که به ترتیب رتبه های سوم و دهم را به خود اختصاص دادند، کمتر بود.

داده‌های اکتبر می‌تواند شاهد یک تغییر بزرگ باشد که شامل پنجره راه‌اندازی سیم‌کارت فوتبال بیشتر می‌شود. طبق گفته Mat Piscatella، تهیه‌کننده اجرایی Circana برای گزارش‌های بازی‌ها، EA Sports FC در مقایسه با ماه عرضه FIFA 23 رشد دو رقمی را در هر دو واحد و دلار مشاهده کرد. در کنار گزارش درآمد آن، این نشانه دیگری است که سازنده بازی تماس درستی را انجام داده است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/ea-sports-fc-24-launch-14-5-million-accounts-fifa-rebrand/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *