Echo Dot در معاملات جمعه سیاه آمازون به پایین ترین سطح یعنی ۲۳ دلار سقوط کرد

آمازون اسپیکر هوشمند کوچک Echo Dot را تنها با قیمت ۲۳ دلار به عنوان بخشی از آن می فروشد قرارداد جمعه سیاه اولیه. این یک قیمت کم سابقه برای این گجت است و نشان دهنده صرفه جویی بیش از ۵۰ درصدی است، زیرا معمولاً ۵۰ دلار قیمت دارد. این معامله برای جدیدترین و بهترین Echo Dot است و مدلی از چندین نسل قبل نیست.

فروش برای رنگ های مختلف مانند خاکستری، آبی و مشکی اعمال می شود. Echo Dot ممکن است قد کوچکی داشته باشد، اما دلیلی وجود دارد که در لیست ما قرار گرفته است بهترین اسپیکرهای هوشمند در سال ۲۰۲۳ این چیز در واقع بسیار مفید است. کیفیت صدا در مقایسه با خواهر و برادرهای بزرگ‌ترش شما را شگفت‌زده نمی‌کند، اما بلندگو صدای زیادی دارد. همچنین دارای سنسور دما و قابلیت Eero داخلی است.

شکل کره زمین دلپذیر است، رنگ‌ها روی نقطه هستند و به لطف برنامه Echo وابسته، تنظیم ساده است. ما این اسپیکر هوشمند را با قیمت ۵۰ دلار دوست داشتیم، بنابراین مطمئناً آن را با قیمت ۲۳ دلار دوست داریم. اگر می‌خواستید با الکسا آزمایش کنید اما منتظر معامله خوبی بودید، این همان است. در صورت خرید این اسپیکر، حتما از الکسا بخواهید که آهنگ مربوط به گربه ها را بخواند. به من اعتماد کن.

فروش آمازون فراتر از کوچکترین بلندگوی هوشمند این شرکت است. شما همچنین می توانید دستگیر کنید بلندگوی استاندارد اکو با اندازه کامل برای ۵۵ دلار، که نشان دهنده پس انداز ۴۵ دلاری است. علاوه بر این، Echo Dot با ساعت به فروش می رسد ۳۵ دلار به جای ۶۰ دلار. همانطور که از نام آن پیداست، این Echo Dot بالا است، اما با ساعت LED. اگر نمی‌خواهید برای این نسخه استفاده کنید، همیشه می‌توانید فقط از الکسا بخواهید که زمان را به شما بگوید.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-echo-dot-drops-to-a-record-low-of-23-in-an-amazon-black-friday-deal-174541440 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-echo-dot-drops-to-a-record-low-of-23-in-an-amazon-black-friday-deal-174541440.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *