EcoFlow’s Delta Pro یک راه حل قدرت انعطاف پذیر برای هر کجا که خانه تماس بگیرید است

EcoFlow’s Delta Pro یک راه حل قدرت انعطاف پذیر برای هر کجا که خانه تماس بگیرید است

CES 2024 یک بار دیگر لاس وگاس را به پیش نمایشی از آینده فناوری ما تبدیل کرده است و SlashGear در غرفه EcoFlow توقف کرد تا ببیند چه چیزی نیروگاه قابل حمل ۵۷۹۹ دلار جدید سازنده (شروع) دلتا پرو اولترا.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، می‌توانید این «راه حل مقیاس‌پذیر پشتیبان‌گیری کل خانه» ۶ کیلووات ساعت تا ۹۰ کیلووات ساعت را از طریق شبکه برق خانگی خود شارژ کنید. با این حال، از شارژ از طریق اتصالات پنل خورشیدی نیز پشتیبانی می‌کند، حتی می‌توان آن را به یک ژنراتور گاز وصل کرد و ظاهراً می‌تواند در حدود دو ساعت به شارژ ۱۰۰٪ برسد. چندین نوع اتصال را پوشش می دهد که برق تهویه مطبوع را پوشش می دهد، منبع تغذیه بدون وقفه صفر میلی ثانیه ای (UPS)، آرایه خورشیدی قابل حمل و پشت بام، USB-A و USB-C و حتی ۴G بی سیم برای اتصال به برنامه رسمی بدون وای -اتصال فای

EcoFlow همچنین بیان می‌کند که Delta Pro Ultra می‌تواند تا یک ماه کامل خانه شما را تامین کند، احتمالاً با پشتیبانی کامل از حداکثر ۱۵ باتری اضافی. در حالی که از آن به عنوان منبع تغذیه پشتیبان در هنگام خاموشی محلی استفاده می شود، EcoFlow به ما اطمینان داد که می تواند به عنوان منبع ذخیره خورشیدی نیز کار کند. این بدان معنی است که می توانید آن را به یک آرایه خورشیدی خانگی متصل نگه دارید و از آن به عنوان روشی برای ذخیره انرژی که پنل های خورشیدی روی پشت بام شما می توانند در طول روز بکشند استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید آن را در ماشین بچرخانید تا آن را در سفرهای کمپینگ با خود بیاورید، و همچنین می‌توانید آن را به RV متصل کنید.

این پنل خانه هوشمند ۲ (۱۵۹۹ دلار) نیز در این نمایشگاه رونمایی شد که دارای قابلیت اتصال به مجموع سه اینورتر برق مختلف (و در مجموع تا ۱۵ باتری خارجی) برای تغذیه مستقیم خانه شما است. همچنین می‌تواند برای کنترل انرژی دقیق‌تر به برنامه EcoFlow متصل شود و به شما امکان می‌دهد فعالیت مدارهای مختلف خانه خود را نظارت کنید، انتخاب کنید از کدام یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و کدام یک از آنها ممکن است به آن نیاز نداشته باشند، و موارد دیگر.


منبع: https://www.slashgear.com/1492295/ces-2024-ecoflow-delta-pro-power-solution/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *