ED برگه اتهامی علیه Vivo، Lava به دلیل پولشویی، فرار مالیاتی تشکیل می دهد.

به گفته منابع رسمی، در یک تحول مهم، اداره اجرای (ED) به طور رسمی اولین برگه اتهام خود را در رابطه با تحقیقات در حال انجام پولشویی شامل شرکت چینی سازنده گوشی های هوشمند Vivo و چندین نهاد دیگر ثبت کرده است.

شکایت دادستانی که روز چهارشنبه در یک دادگاه ویژه تسلیم شد، به بخش‌های کیفری قانون جلوگیری از پولشویی (PMLA) استناد می‌کند، و طبق گزارش Press Trust، Vivo-India به عنوان متهم در کنار افرادی که قبلاً در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند، شناسایی شده است. هند

در میان افرادی که توسط آژانس تحقیقات فدرال دستگیر شدند، چهار نفر از جمله مدیر عامل شرکت تلفن همراه Lava International، هاری اوم رای، وجود داشتند.

دیگر بازداشت شدگان شامل گوانگ ون، تبعه چینی، معروف به اندرو کوانگ، همراه با حسابداران خبره نیتین گارگ و راجان مالیک بودند.

پیش از این، ED در اسناد بازپرداختی ارائه شده به دادگاه محلی ادعا کرده بود که اقدامات افراد بازداشت شده به Vivo-India در تضمین دستاوردهای نادرست کمک می کند و بر حاکمیت اقتصادی هند تأثیر منفی می گذارد.

این آژانس در ژوئیه سال گذشته حملاتی را به Vivo-India و افراد وابسته به آن انجام داده بود و از آنچه که ادعا می‌کرد یک شبکه پولشویی مهم شامل شهروندان چینی و شرکت‌های مختلف هندی است، رونمایی کرد.

در آن زمان، ED ادعا کرد که مبلغ گزاف ۶۲۴۷۶ کرور روپیه به طور “غیرقانونی” توسط Vivo-India به چین منتقل شده است، ظاهراً برای فرار از پرداخت مالیات در هند. در پاسخ، Vivo-India تعهد خود را به اصول اخلاقی و انطباق قانونی حفظ کرد.

در بیانیه اخیر دادگاه، Rai، MD لاوا اینترنشنال، اظهار داشت که ارتباط او با Vivo و نمایندگان آن در سال ۲۰۱۴ متوقف شد و هرگونه ارتباط با عواید ادعایی از جنایت را رد کرد.

ED گزارش اطلاعات موردی اجرایی (ECIR) را در ۳ فوریه آغاز کرد، مشابه FIR پلیس، پس از بررسی یک FIR پلیس دهلی در دسامبر سال گذشته علیه Grand Prospect International Communication Pvt Ltd (GPICPL)، یک شرکت مرتبط با Vivo، مدیران، سهامداران و سایر متخصصان آن.

وزارت امور شرکت شکایت پلیس را به اتهام استفاده از مدارک شناسایی «جعلی» و نشانی‌های «جعلی» توسط GPICPL و سهامداران آن در جریان تأسیس شرکت در دسامبر ۲۰۱۴ تنظیم کرده بود.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/ed-files-chargesheet-against-vivo-lava-for-money-laundering-tax-evasion-shenanigans-13476302.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *