Eldritch fishing horror اولین برنامه توسعه پولی Dredge The Pale Reach out نوامبر

فقط یک هفته بعد اعلام می کند این امر باعث به تعویق افتادن اولین نسخه توسعه‌یافته ترسناک ماهیگیری Dredge، The Iron Rig، تا سال ۲۰۲۴ می‌شود، توسعه‌دهنده Black Salt Games از یک الحاقیه کاملاً متفاوت به نام The Pale Reach رونمایی کرده است که در ۱۶ نوامبر وارد بازار می‌شود.

The Pale Reach مسیری را برای یک “مرز جدید و یخ زده” ترسیم می کند، جایی که بازیکنان باید در دره های یخی خائنانه حرکت کنند – به زودی همچنین احتمالاً تسلیم بدخواهی هایی می شوند که در جاهای دیگر بازی مشاهده می شود – دنبال یک اکسپدیشن فراموش شده برای دیدن. چه شد برای خدمه آن

این سفری است که ابتدا بازیکنان را ملزم می کند تا قایق خود را با تجهیزات ویژه ای مجهز کنند که قادر به شکستن یخ است، و هنگامی که سفر در حال انجام است، محتوای داستانی جدید، ۱۱ گونه ماهی و خرچنگ جدید (و همچنین ناهنجار آنها) وجود خواهد داشت. همتایان)، یک نوع ماهی جدید، به علاوه دستاوردها و غنائم جدید. بلک سالت گیمز همچنین آیتم جدیدی را معرفی می‌کند که «تازه صیدها را بدون توجه به جایی که ماهیگیری می‌کنید» را افزایش می‌دهد. در وبلاگ پلی استیشن.


توسعه The Pale Reach Dredge در ماه آینده می آید.

زمانی که در ۱۶ نوامبر برای PS5، PS4، Xbox One، Xbox Series X/S، Switch و PC از طریق Steam و GOG عرضه شود، نسخه‌های توسعه‌دهنده The Pale Reach Dredge 5.99 پوند / ۵٫۹۹ یورو / ۵٫۹۹ دلار آمریکا هزینه خواهند داشت.

در مورد دیگر توسعه پولی Dredge (در حال حاضر دومین) است، که زمانی که سال آینده عرضه شود، بر روی دسیسه های شرکت Ironhaven تمرکز خواهد کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/eldritch-fishing-horror-dredges-first-paid-expansion-the-pale-reach-out-next-month

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *