Embracer برای فروش Star Wars: Knights of the Old Republic، توسعه دهنده Saber

بر اساس گزارشی از شرکت Embracer Group قرار است Saber Interactive را در معامله ای به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار بفروشد. بلومبرگ.

Saber پس از حذف شدن ساخت از Aspyr در سال ۲۰۲۲، به کار بر روی بازسازی Star Wars: The Knights of the Old Republic ادامه خواهد داد.

این قرارداد جدیدترین مورد از Embracer به عنوان بخشی از برنامه بازسازی آن است که تاکنون بیش از هزار کارمند اخراج شده و استودیوها بسته شده اند.


Embracer برای فروش Star Wars: Knights of the Old Republic، توسعه دهنده Saberپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

یک منبع به بلومبرگ گفت که سابر به یک شرکت خصوصی حدود ۳۵۰۰ نفر تبدیل خواهد شد. این شرکت در ابتدا توسط Embracer در سال ۲۰۲۰ به مبلغ ۵۲۵ میلیون دلار خریداری شد – به این معنی که به طور بالقوه ضرر خواهد کرد.

گفته می شود رقم ۵۰۰ میلیون دلاری شامل گزینه ای برای Saber برای همراهی چندین شرکت تابعه Embracer است.

Saber بیشتر به خاطر بازی های Snowrunner و World War Z شناخته می شود. طبق گفته ها، بازی بعدی Expeditions: A Mudrunner Game است که در تاریخ ۵ مارس عرضه می شود. وب سایت شرکتبا Space Marine 2، Jurassic Park: Survival، Heading Out و John Carpenter’s Toxic Commando همگی در سال ۲۰۲۴ اکران می شوند.

طبق آخرین گزارش مالی خود در اوایل ماه جاری، Embracer اکنون هشت درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است همانطور که برنامه بازسازی آن به “مراحل بلوغ” می رسد. در مجموع ۱۳۸۷ نفر از کارکنان امبراسر در دو فصل گذشته بیکار شده اند.

در آن گزارش مالی، بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic، علیرغم توسعه مشکل، در لیست بازی‌های آینده Embracer باقی ماند. در نوامبر ۲۰۲۳ a گزارش حاکی از آن است که این بازی در Saber کار نمی شودهر چند چند روز بعد این موضوع در تناقض قرار گرفت.

“آیا زنده است؟” و آیا واقعاً هرگز بیرون خواهد آمد؟ روزنامه نگار جیسون شرایر در آن زمان گفت: دو سوال بسیار متفاوت هستند. سومی این است که «اگر روزی بیرون بیاید، واقعاً چه شکلی خواهد بود؟»


منبع: https://www.eurogamer.net/embracer-to-sell-star-wars-knights-of-the-old-republic-remake-developer-saber?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *