Endless Clubs مانند سرور Discord برای ساخت موسیقی است

تولید موسیقی با دوستان و همکاران از راه دور می‌تواند مشکل باشد، اما، امیدواریم، کمی روان‌تر شود. بی پایانیک پلتفرم ایجاد موسیقی از راه دور، در حال ارائه ویژگی به نام باشگاه ها که می تواند اشتراک گذاری و ترکیب ایده ها را آسان تر کند. ابزار جدید یادآور Discord است – چیزی که بی پایان (بله، با سه عدد s) به طور آشکار در تبلیغ خود بیان می کند.

باشگاه های بی پایان کانال های چت زنده هستند که در آن اعضا می توانند ریف اضافه کنند، نظر بدهند، قطعات را ترکیب کنند و فایل ها را به اشتراک بگذارند. درست مثل اختلاف نظراعضا می توانند به چندین باشگاه تعلق داشته باشند، و هر کدام کانال های متفاوتی دارند، بسته به اینکه مردم می خواهند چه چیزی ایجاد کنند.

این شرکت برای اولین بار در ماه آگوست از انتشار آتی Endless Clubs خبر داد. "همه سازندگان موسیقی باید برای جلب توجه در پلتفرم‌های توزیع یکسان رقابت کنند. این منجر به نتایج بد برای همه می شود، اما بهترین،" تیم اگزیل، بنیانگذار و مدیر عامل Endless، گفت به هنگام. "ما هیجان‌زده هستیم که مکان‌های متعلق به جامعه را برای سازندگان موسیقی در همه سطوح فراهم کنیم تا با مردم خود عمیقاً همراه شوند."

بی پایان در ابتدای همه‌گیری کووید-۱۹ شروع به کار کرد و به نوازندگان اجازه می‌داد از راه دور با هم ارتباط برقرار کنند. این در ابتدا فقط به عنوان یک برنامه iOS قبل از راه اندازی در دسترس بود استودیو بی پایان برای دسکتاپ در پایان سال ۲۰۲۰٫ زمانی که برای اولین بار آن را آزمایش کردیم، پیچیدگی هایی وجود داشت که به نظر می رسد بسیاری از آنها در سال های پس از آن اصلاح شده اند.

هر کسی می‌تواند Endless را به صورت رایگان آزمایش کند یا بسته‌های نمونه نامحدود، از پیش تنظیم‌های نمونه، ایستگاه‌های پیش‌تنظیم پلاگین VST/AU و صدای با کیفیت بالا را با قیمت ۱۰ دلار در ماه دریافت کند. باشگاه‌های بی‌پایان اکنون برای اعضا در دسترس است تا به آن بپیوندند و در آن بازی کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/endlesss-clubs-is-like-a-discord-server-for-making-music-112509781.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/endlesss-clubs-is-like-a-discord-server-for-making-music-112509781.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *