Epic به طرفداران فورتنایت اطمینان می‌دهد که حالت‌های جدید Lego، Rocket Racing، و Festival “در اطراف خود باقی خواهند ماند”

فورتنایت توسعه دهنده اپیک گیمز از طریق رسانه های اجتماعی به طرفداران اطمینان دهد که این بازی جدید اضافه شده است لگو، راکت مسابقهو جشنواره حالت‌ها رویدادهای زمان محدودی نیستند، اما برای آینده قابل پیش‌بینی باقی خواهند ماند.

در یک پست در توییتررسمی فورتنایت این صفحه تایید کرد که این بازی های جدید به جایی نخواهند رسید.

این پست آغاز شد: “سلام، دوستان.” “مشاهده برخی صحبت‌ها در اطراف بازی‌های تازه راه‌اندازی شده ما و مردم نگران هستند که ممکن است در اطراف بازی نکنند. برای روشن شدن: اینها کاملاً بازی‌های جدید هستند – نه LTM.”

“LTM” در اینجا مخفف “حالت زمان محدود” است، که به یکی از بسیاری از رویدادهای موقتی که Epic به ارمغان می آورد اشاره دارد. فورتنایت ترکیبی برای کمک به شاداب ماندن بازی سوم شخص بتل رویال.

این پست در ادامه تأیید می‌کند که هر سه بازی «اینجا برای ماندن هستند – با به‌روزرسانی‌های منظم».

بیشتر ببین

در اینجا در TechRadar Gaming، از زمان خود لذت بردیم لگو فورتنایت، اگرچه واضح است که بازی اینجا و آنجا به کمی جلا دادن نیاز دارد. فریلنسر جیک گرین در بررسی خود آن را “یک نوسان قوی در یک بازی ساخت بقا” نامید، اما احتمالاً تنها پس از چند به‌روزرسانی کاملاً خودش را نشان خواهد داد.

با وجود ایرادات آن، طرفداران آن را پذیرفته اند لگو فورتنایت با خوشحالی، حتی یافتن راه هایی برای ساخت وسایل نقلیه کاربردی در بازی. یکی مبتکرانه کاربر توییترحتی الف آموزش آنلاین برای کمک به بازیکنان برای ساخت وسیله نقلیه آبی خاکی خود.

وقتی صحبت از آن می شود راکت مسابقهگرین کمی کمتر تحت تأثیر قرار گرفته است و آن را «مسابقه مسابقه ای بازی سنگی محکمی می نامد که فاقد بخش شخصیتی است. قلاب اصلی آن به اندازه کافی هیجان انگیز نیست که بتوان یک بازی کامل را پایه گذاری کرد، و انتخاب آهنگ هایی که در زمان راه اندازی ارائه می شوند بسیار فراموش شدنی است. ” “

با توجه به فورتنایت در کل، به نظر می رسد که جاه طلبی های اپیک به این سه بازی جدید ختم نمی شود و معاون اجرایی ساکس پرسون بیان می کند. علاقه به کراس اوور نینتندو.

آیا می خواهید از فورتنایت بیشتر بهره ببرید؟ دریابید کجا می توان قاب های اسلحه فورتنایت را پیدا کرد و چگونه Blast Cores را در لگو فورتنایت بدست آوریم با این راهنماهای مفید


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/epic-reassures-fortnite-fans-that-new-lego-rocket-racing-and-festival-modes-will-stick-around

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *