Epic حساب توسعه دهنده iOS، فروشگاه موبایل اروپا و Fortnite را در سال جاری ایمن می کند

اپیک گیمز توسعه نسخه موبایلی از فروشگاه اپیک گیمز را برای راه اندازی در iOS در اروپا آغاز خواهد کرد، این شرکت گفته است که اکنون به طور رسمی یک حساب توسعه دهنده اپل دریافت کرده است.

راه اندازی این فروشگاه همچنین خبر از بازگشت فورتنایت به آیفون ها می دهد، سال ها پس از قفل شدن نسخه قبلی آن Epic Games امکان پرداخت مستقیم درون بازی را اضافه کرددور زدن کاهش استاندارد ۳۳ درصدی اپل.

Epic امروز اعلام کرد که قصد دارد فروشگاه Epic Games را در iOS در سال ۲۰۲۴ راه اندازی کند که توسط Epic Games سوئد اداره می شود.

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

خبر در پی می آید تاییدیه ژانویه توسط اپل مبنی بر اینکه با قوانین جدید اتحادیه اروپا مطابقت خواهد داشت که آن را ملزم می کند اجازه بارگذاری جانبی و بازارهای جایگزین را در دستگاه های خود بدهد.. به گفته تیم سوئینی، رئیس Epic، که هزینه‌های اپل را «زباله داغ» می‌نامد، اجرای اپل از این قوانین، با این حال، توسعه‌دهندگانی مانند Epic را که این مسیر را دنبال می‌کنند، وادار می‌کند که «هزینه‌های ناخواسته جدید برای دانلودها و مالیات‌های جدید اپل» بپردازند.

در آن زمان، سوینی پیشنهاد کرد که اپل همچنان می‌تواند توسعه‌دهندگان فردی مانند Epic را مسدود کند. اما اخبار امروز حاکی از آن است که اپل این کار را نخواهد کرد.

در اخبار دیگر، آمار منتشر شده توسط Epic امروز نشان می دهد که فروشگاه بازی Epic در دسامبر ۲۰۲۳ دارای ۷۵ میلیون کاربر فعال ماهانه بوده است که ۹۵۰ میلیون دلار (۷۵۶ میلیون پوند) هزینه کرده اند. از این مبلغ، ۳۱۰ میلیون دلار (۲۴۶ میلیون پوند) برای بازی های شخص ثالث هزینه شد – به این معنی که بقیه آن برای عناوین Epic خرج شد. احتمالاً بخشی از این مبلغ مربوط به فروش Alan Wake 2 خواهد بود، اگرچه اکثر آن احتمالاً Fortnite همیشه سبز خواهد بود.

سال گذشته شاهد پیشنهاد ۸۶ بازی رایگان با ۵۸۶ میلیون دلار ارزش ادعایی بودیم – میانگین ۲۰۵۵ دلار برای هر بازیکن.

ویژگی‌های جدیدی که در سال ۲۰۲۴ به فروشگاه اپیک گیمز می‌آیند شامل یک مدیر دانلود جدید است که به شما امکان می‌دهد بارگیری‌ها را برنامه‌ریزی کنید و صف خود را دوباره سفارش دهید، حالت آفلاین بهبودیافته، پشتیبانی از اشتراک‌های توسعه‌دهنده و ناشر، به‌علاوه بارگیری از قبل برای پیش‌خریدها.


منبع: https://www.eurogamer.net/epic-secures-ios-developer-account-europe-mobile-store-and-fortnite-launch-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *