Equinix زیرساخت هوش مصنوعی خصوصی را برای مشاغل فعال می کند

Equinix زیرساخت هوش مصنوعی خصوصی را برای مشاغل فعال می کند

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.



Equinix یکی از شرکت های زیرساخت دیجیتال جهانی است که اینترنت را کار می کند. و امروز اعلام کرد که برای تبدیل شدن به پلتفرم پیشرو برای استقرار زیرساخت‌های هوش مصنوعی خصوصی گام‌هایی برداشته است.

Equinix گفت که از طریق Cloud Adjacency، اکوسیستم‌های قوی و دسترسی جهانی، در حال تبدیل شدن به مرکزی برای شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات است.

در حوزه هوش مصنوعی، شرکت‌ها اغلب مجبورند از مدل‌های هوش مصنوعی در دسترس عموم برای به دست آوردن بینش ارزشمند استفاده کنند. با این حال، زمانی که داده‌های تجاری حساس درگیر می‌شوند، نگرانی‌ها به وجود می‌آیند که نیاز به یک محیط امن را برمی‌انگیزد. مقیاسی که Equinix به صورت عمومی معامله می‌شود، بسیار زیاد است. من یک بار به یکی از سایت های آن برای راه اندازی اینترنت در یک منطقه مراجعه کردم و بسیار بزرگ بود.

Equinix با ارائه یک پلتفرم برای استقرار زیرساخت های هوش مصنوعی خصوصی به نیازها می پردازد و به کسب و کارها اجازه می دهد تا از این مدل های عمومی استفاده کنند و در عین حال از اطلاعات محرمانه از قرار گرفتن در معرض دامنه عمومی محافظت کنند. این امر ضمن بهره‌مندی از مزایای مدل‌های آموزش‌دیده هوش مصنوعی، امنیت داده‌ها را تضمین می‌کند و به کسب‌وکارها قدرت می‌دهد تا پتانسیل هوش مصنوعی را بدون به خطر انداختن حریم خصوصی به حداکثر برسانند.

رویداد VB

تور AI Impact Tour

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

شرکت ها مستقیماً از Equinix برای استقرار زیرساخت هوش مصنوعی خصوصی خود استفاده می کنند، در حالی که ارائه دهندگان خدمات از این پلت فرم برای ارائه خدمات هوش مصنوعی خصوصی به مشتریان خود استفاده می کنند. تمرکز خریداران و فروشندگان در اکوسیستم هوش مصنوعی Equinix، همراه با نزدیکی آن به رمپ‌های ابری اصلی، محیطی مساعد برای بازار در حال رشد هوش مصنوعی فراهم می‌کند.

به گفته دیو مک کارتی، معاون تحقیقات IDC، افزایش تقاضا برای هوش مصنوعی خصوصی نشان دهنده پذیرش گسترده اولیه راه حل های ابر خصوصی است. Equinix با دسترسی گسترده جهانی، تراکم شبکه و مجاورت با خدمات ابری، به خوبی برای پاسخگویی به این تقاضا مجهز است و زیرساخت دیجیتال ضروری را برای علاقه فزاینده به هوش مصنوعی خصوصی فراهم می‌کند.

جان لین، مدیر کل خدمات مرکز داده در Equinix، در بیانیه‌ای گفت که هوش مصنوعی خصوصی بهترین‌های هر دو جهان را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد: قدرت هوش مصنوعی همراه با حریم خصوصی داده‌ها، عملکرد بالا و هزینه‌های قابل پیش‌بینی.

این شرکت دارای طیف گسترده ای از استقرار مشتریان در سازمان است. یکی از آنها i3D.net است، یک شرکت بازی سازی اروپایی که از هوش مصنوعی برای حفظ یکپارچگی بازی استفاده می کند. با استفاده از تجزیه و تحلیل الگوریتمی آمار بازیکنان (AAPS)، i3D.net شرکت را قادر می سازد تا تقلب توسط بازیکنان خود را از طریق تجزیه و تحلیل اسکرین شات ها در بازی شناسایی کند.

با استقرار در بیش از ۳۵ مکان Equinix، i3D.net از داده های کاربر خود با استفاده از نزدیکی خود به کاربران از طریق حضور جهانی و اتصال شبکه با تأخیر کم محافظت می کند.

شریک دیگر است قاره، یک سازنده چند ملیتی قطعات خودرو و رهبر در فضای هوشمند رانندگی خودمختار. واحد تجاری Advanced Driver Assistance System (ADAS) بیش از ۲۰ سال پیش توسعه حسگرهای هوشمند و راه حل های ایمنی ترافیک مبتنی بر داده را آغاز کرد و برای افزایش سرعت توسعه با استفاده از یادگیری عمیق و آموزش شبکه های عصبی مصنوعی کار کرده است. هدف پروژه Vision Zero Continental حذف مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی از طریق توسعه فناوری های ADAS است. این شرکت از خوشه ذخیره سازی Nvidia AI و IBM در Equinix برای جذب، پردازش، ارزیابی و ذخیره ترابایت داده از ناوگان آزمایشی استفاده می کند.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/equinix-enables-private-ai-infrastructure-for-businesses/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *