Exoborne یک تیرانداز جدید است که توسط سازندگان Vampire The Masquerade Bloodhunt ساخته شده است.

Exoborne یک تیرانداز جدید است که توسط سازندگان Vampire The Masquerade Bloodhunt ساخته شده است.

Sharkmob اولین پروژه بازی اصلی خود را در The Game Awards 2023 معرفی کرد – یک تیرانداز تاکتیکی استخراج جهان باز به نام برون زاد.

که در Unreal Engine 5 برای PS5، Xbox Series X|S و PC توسعه یافته است، ما به تازگی اولین نگاه خود را به برون زادجهان و شخصیت ها در یک تریلر سینمایی هیجان انگیز که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید.

در یک کنفرانس مطبوعاتی، TechRadar Gaming (TRG) متوجه شد که مکان پسا آخرالزمانی در کولتون کانتی خیالی، ایالات متحده، جایی که جهان توسط نیروهای مرگبار طبیعت ویران شده است، اتفاق می‌افتد. بازیکنان به جای Rebirth Guardians که از تجهیزات آینده‌نگر معروف به exo-rigs برای محافظت از بشریت استفاده می‌کنند، قدم می‌گذارند.

برخی از دکل‌های خارجی برای دفاع طراحی شده‌اند در حالی که برخی دیگر بیشتر بر روی حمله متمرکز هستند، بنابراین بازیکنان می‌توانند سبک بازی مناسب خود را پیدا کنند (مهارت‌ها نیز با سکوهای خارجی مرتبط هستند). البته اکشن نیز تحت تاثیر بارگذاری شما خواهد بود. برون زاد یک بازی پر خطر و با پاداش بالا است – مناطق خطرناک تر خانه غارت بهتری خواهند بود، اما از بین رفتن در جهان به این معنی است که همه چیزهایی را که حمل می کنید، از جمله بارگذاری فعلی خود را از دست خواهید داد.

اما تهدیدات چیست؟ «نیروهای طبیعت» فوق الذکر عنصر بازیکن در مقابل محیط (PvE) را تشکیل می دهند. برون زاد توسعه دهندگان تأیید کردند (حتی می توانید بازیکنان دشمن را به داخل گردباد پرتاب کنید). «جناح‌های» PvE نیز روی نقشه وجود خواهند داشت و از مناطقی با بهترین غارت محافظت می‌کنند. با این حال، بزرگترین تهدیدها، بازیکنان دیگر هستند، که اگر می‌خواهید پیروز ظاهر شوید، باید در کنار آن عناصر PvE قرار بگیرید و پر از غارت شوید.

اگرچه هنوز چیز زیادی ندیده ایم برون زاد، امیدوار کننده به نظر می رسد. پتر منرفلت، مدیر خلاق استودیوی Sharkmob، در گفتگو با TRG در مورد بخش‌هایی از بازی که بیشتر منتظر تجربه‌ی بازیکنان است، به ما گفت: «عمودی، نیروهای طبیعت و استفاده از اگزو شما در آن محیط. این فوق العاده سرگرم کننده است و باعث می شود بازی واقعاً متمایز شود. واقعاً متفاوت است و تجربه‌ای از بازی ایجاد می‌کند که در بازی‌های دیگر ندارید.»

برون زاد در زمان نگارش تاریخ انتشار آن مشخص نشده است، بنابراین در حال حاضر، این یک تاریخ انتشار است بازی آینده مواظب چیزی بودن.

برای بازی‌های بیشتری مانند Exoborne که می‌توانید همین الان بازی کنید، حتماً توصیه‌های ما را برای آن بررسی کنید بهترین بازی های FPSبه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/exoborne-is-a-new-extraction-shooter-coming-from-the-makers-of-vampire-the-masquerade-bloodhunt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *