Exobrew جدیدترین دستگاهی است که تلاش می کند آبجوی خانگی را برای مبتدیان راحت کند

Exobrew جدیدترین شرکت در صف طولانی شرکت هایی است که سعی می کنند آبجو خانگی را تا حد امکان فشرده و دوستانه مبتدیان بسازند. همه از استارت آپ ها دوست دارند پیکوبرو و آبجوبه شرکت های بزرگ مانند ال جی و گرداب با موفقیت های متفاوتی به سیستم های دم کردن همه کاره ضربه زده اند (یا فقدان آن). در ظاهر به نظر نمی رسد Exobrew از کسانی که پیش از آن رفته اند دور باشد، به جز یک بشکه چشم نواز در سایه دوست داشتنی نارنجی.

آن بشکه قلب سیستم است، گرمایش، سرمایش، تخمیر و سرو را انجام می دهد. در طول فرآیند دم کردن واقعی، آب داغ را به بیرون پمپ می کند و آن را روی دانه ها برای له کردن می چرخاند. هنگامی که زمان جوش فرا می رسد، آب برای جلوگیری از استخراج بیش از حد، هدایت می شود. در بالای قیف غلات، یک دستگاه پخش چرخان برای افزودنی‌های رازک وجود دارد که آنها را (در کیسه‌های موسلین کوچک شایان ستایش) مستقیماً داخل بشکه می‌اندازد.

Exobrew جدیدترین دستگاهی است که تلاش می کند آبجوی خانگی را برای مبتدیان راحت کند
ترنس اوبراین

کیگ کنترل شده با درجه حرارت، مواد را برای اضافه کردن مخمر خنک می کند و روی درب تخمیر می ریزید. کل فرآیند از شروع تا پایان حدود چهار ساعت طول می کشد و اساساً نیازی به دخالت انسانی ندارد. Exobrew به طور کامل از طریق یک برنامه کنترل می شود و دستور العمل ها را از ابر دانلود می کند. از آنجایی که آبجوسازی‌های خانگی بی‌تجربه را هدف قرار می‌دهد، تمرکز زیادی روی کیت‌هایی است که همه مواد را از قبل تجزیه شده، خرد شده و آماده کار می‌کنند. اما شما می توانید دستور العمل های خود را طراحی کنید یا از دستور العمل های سایر کاربران استفاده کنید. متأسفانه، این امتیاز در پشت اشتراک ماهانه ۹ دلار (یا ۹۰ دلار در سال) قفل خواهد شد.

این واقعیت که همه چیز از مخلوط کردن، جوشاندن، تخمیر و سرو کردن از یک ظرف واحد اتفاق می‌افتد، بدون نیاز به یخچال، قطعا Exobrew را از بسیاری از سیستم‌های دیگر متمایز می‌کند (حتی خود تمیز شونده است). اما مجموعه ای از چالش های خاص خود را نیز به همراه دارد. با این حال، دارای ویژگی‌هایی برای جلوگیری از برخی از مشکلات رایج‌تر آبجوسازی است که باعث ایجاد طعم می‌شوند: یک سیستم هوشمند برای جلوگیری از چکیدن دی متیل سولفید به داخل دم‌نوش شما. یک فیلتر در بالای بشکه کمک می کند تا مقداری رسوب را پاک کند. و داخل بشکه مخروطی است، با یک دریچه کوچک در پایین برای برداشتن تراب (شکل دیگری از رسوب).

لوله تخلیه در Exobrew در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد
ترنس اوبراین / انگجت

واضح است که در طراحی Exobrew فکر زیادی شده است. اما هنوز تپه های سختی برای بالا رفتن دارد. برای یکی، نسبتا بزرگ است. در حالی که از نظر فنی روی یک پیشخوان قرار می‌گیرد، این چیزی نیست که کسی بخواهد همیشه آن را در آشپزخانه رها کند، مهم نیست که آن بشکه نارنجی چقدر زیبا باشد. همچنین ارزان نیست. ۸۷۹ دلار سرمایه گذاری سنگینی برای یک مبتدی است، به خصوص زمانی که احتمالا می توانید اولین دسته از دمنوش خانگی خود را با یک سطل ۱۰ دلاری از فروشگاه سخت افزار و آنچه در آشپزخانه خود دارید درست کنید. و، در حالی که Exobrew قطعاً همه چیز را راحت می کند – شما می توانید به معنای واقعی کلمه آن را شروع کنید و چهار ساعت راه بروید – ممکن است مقداری از لذت را برای آبجوسازان باتجربه بکشد.

اما، اگر فقط می‌خواهید از تازه‌ترین آبجوی ممکن لذت ببرید، علاقه چندانی به کثیف کردن دستان خود ندارید و مقداری پول برای سوزاندن دارید، پیش‌سفارش Exobrew اکنون باز است. این شرکت خواهان پیش پرداخت ۱۶۵ دلاری است که مابقی آن در زمان شروع تولید است. پیش بینی می شود واحدهای تولیدی در سه ماهه اول سال روانه بازار شوند.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/exobrew-is-the-latest-machine-trying-to-make-homebrewing-beer-beginner-friendly-174055765.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/exobrew-is-the-latest-machine-trying-to-make-homebrewing-beer-beginner-friendly-174055765.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *