Face Unlock Pixel 8 Pro بهبود جزئی است که دوستش دارم

در بررسی پیکسل ۸ پرو من، اشاره کردم اثر انگشت خوانی که گوگل از آن استفاده کرده بود، بار دیگر بود نه چندان خوب. این یک اثرانگشت خوان نوری است که دسته ای از نور را به انگشت شما می تاباند تا آن را بخواند و قبل از باز کردن قفل مطمئن شود که متعلق به شماست. در بیشتر مواقع کار می کند، اما برای میل من کمی کند است و تعداد انگشت شماری از نادرست خواندن آن در طول روز مطمئناً اضافه می شود. اما در آن بررسی، من همچنین به این نکته اشاره کردم که گوگل قفل واقعی چهره را قرار داده است، بنابراین این خواننده اثر انگشت (در تئوری) باید کمتر مزاحم باشد.

در تلاش برای پیگیری این نکته، من اینجا هستم تا به شما بگویم که، بله، باز کردن قفل چهره همه چیز است. در حالی که یک ویژگی جزئی است، این واقعیت که واقعاً به شما امکان می دهد بیشتر از حسگر اثرانگشت در وسط جاده چشم پوشی کنید، مهم است و باید ثابت شود که همه ما بیشتر از این تلفن استفاده می کنیم.

برای خلاصه‌ای از قفل‌گشایی با چهره Pixel 8 و Pixel 8 Pro، من شما را به چند مورد از Google در روز عرضه در ماه گذشته راهنمایی می‌کنم. گوگل در مورد بهبود قفل گشایی با چهره پیکسل ۸ در یک صحبت کرد نوشتن در تلفن ها و همچنین در الف در مورد تراشه های Tensor G3 خود بنویسید. گوگل می گوید قفل گوشی Pixel 8 خط «اکنون با قوی ترین کلاس بیومتریک اندروید مطابقت دارد» که به شما امکان می دهد برای مواردی بیش از باز کردن قفل گوشی خود استفاده کنید. آنها “از پیشرفت های جدید یادگیری ماشینی” برای این دستاورد تشکر می کنند، و این قابل توجه است، زیرا آنها سخت افزار بیومتریک خاصی را به هیچ کدام از تلفن ها اضافه نکرده اند و در عوض همه اینها را با یک دوربین سلفی انجام می دهند.

در عمل به چه معناست؟ این بدان معناست که همانطور که از نام این ویژگی پیداست، می توانید قفل گوشی خود را با چهره خود باز کنید. با این حال، همچنین به این معنی است که می‌توانید با چهره خود وارد مناطق ایمن شوید، مانند یک برنامه بانکی یا Google Wallet. جایی که به نظر من بسیار عالی است، تکمیل خودکار یا مدیریت رمز عبور تلفن است، زیرا من برای مواردی وارد می شوم همیشه، و این فقط از چهره من برای دسترسی به آن مناطق به جای خواننده اثر انگشت sh*tty استفاده می کند. در جایی که من به همه اشتباه‌خوانی‌های اثر انگشتی که در طول روز اضافه می‌شوند اشاره کردم، همین موضوع را می‌توان به صورت مثبت در مورد قفل‌گشایی با چهره بیان کرد، زیرا در یک روز به اندازه کافی مفید است که اکنون در حال نوشتن پستی در مورد آن هستم.

همچنین اشاره می‌کنم که قفل‌گشایی با چهره در پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو سریع است و به راحتی آن می‌افزاید. مثلاً، نمی‌توانم به شما بگویم که چند بار خواننده اثر انگشت از کار افتاده است و من همچنان آیکون باز کردن قفل ظاهر می‌شود، زیرا تلفن قبلاً چهره‌ام را خوانده بود. دیدن آن چیز زیبایی است. من هنوز دارم مغزم را آموزش می‌دهم که کاملاً خواننده اثر انگشت را نادیده بگیرد، زیرا خودش را بیرون از دروازه نشان می‌دهد، اما ما به آنجا خواهیم رسید.

برای کسانی از شما که قفل با چهره را خریداری نکرده‌اید و ممکن است اکنون بخواهید آن را امتحان کنید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > امنیت و حریم خصوصی > قفل دستگاه > قفل اثر انگشت و قفل با چهره به آن دسترسی داشته باشید. از آنجا، می‌توانید چهره خود را علاوه بر چندین اثر انگشت اضافه کنید، و همچنین کنترل کنید که آیا چهره‌تان قفل گوشی شما را باز می‌کند و در برنامه‌ها تأیید می‌کند یا خیر.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/02/pixel-8-pros-face-unlock-is-the-minor-improvement-i-love/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *