Fallout هشداری از آینده عجیب و غریب ابزارهای پوشیدنی است

وقتی Fallout 4 با یک مدل تمام‌مقیاس Pip-Boy در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، عمیقا شرمنده‌ام که به شما یادآوری کنم که ما باعث شدیم جانی چیودینی یک هفته را با آن بگذراند. چطور گذشت؟ ای وای. بگذارید فقط این را بگوییم: در طول آن هفته، Pip-Boy کپک زد و همچنین شکست، اما جانی همچنان بدترین نیمه معامله را داشت.

چیزی که من حتی شرمنده‌تر از گفتن آن هستم این است که، به نوعی، در حالی که همکارم برای لذت بردن و آموزش ما همه اینها را پشت سر می‌گذاشت، من کاملاً از این نکته غافل بودم که Pip-Boy فقط یک قطعه طنز نوک تیز در یک سری بازی است. . که پر از چیزهاست به هر حال، این هفته بالاخره ارتباط واضحی برقرار کردم – و نه به این دلیل که Fallout به تازگی به یک سریال تلویزیونی تبدیل شده است.

چیزی که در نهایت به من خبر داد این بود بررسی در آستانه پین ​​جدید هوش مصنوعی از Humane. این یک دستگاه مجهز به هوش مصنوعی است که شما آن را به بالای خود می‌چسبانید، جایی که به گفته Verge، واقعاً داغ می‌شود و از طریق باتری می‌سوزد در حالی که کار زیادی انجام نمی‌دهد. من نوشته‌های The Verge را دوست دارم، زیرا، مانند من، نویسنده به نوعی با ابزارهای پوشیدنی غرق شده است، حتی اگر پوشیدنی‌ها تا کنون بی‌فایده و احمقانه بوده‌اند. این ایده بسیار درخشان و شیطنت آمیز است – رایانه ای که به لباس یا صورت خود بچسبانید! – که من واقعاً می خواهم کار کند.

در اینجا نگاهی اجمالی به برنامه تلویزیونی Fallout داریم.در یوتیوب تماشا کنید

و من گمان می کنم که روزی خواهد شد. من تلفنی را در جیبم حمل می کنم که واقعاً یک رایانه است، و من یک کاربر سمعک هستم، به این معنی که قبلاً عادت کرده ام چیزهایی را روی خودم ببندم. سمعک من یک عامل تغییر دهنده زندگی است و من به سختی می دانم که دیگر آن را استفاده می کنم. به همین ترتیب، من یک آشنا دارم که دیابتی است و یک دستگاه کوچک دارد که به آنها اجازه می دهد سطح انسولین خود را در حال حرکت تغییر دهند. باز هم همه چیز را برای آنها تغییر می دهد. اما – اجازه دهید به این موضوع ادامه دهیم – هر دوی این دستگاه‌ها تقریباً برعکس پین Humane هستند که در حال حاضر وجود دارد. آنها ارزان هستند، تقریباً نامرئی هستند و آنچه را که در نظر دارند انجام می دهند.

برای من غیرممکن بود که نقد Humane را بدون فکر کردن به جانی و بدون فکر کردن به همه آن افرادی که با این ابزار عظیم روی بازو در سراسر سرزمین بایر سرگردان هستند، بخوانم. من بازی های Fallout را کمی بازی کرده ام و Pip-Boy در واقع به نوعی در بازی مفید است. در میان چیزهای دیگر، این سیستم منو است. اما اکنون متوجه شده‌ام که بیش از آن مفید است، بسیار مضمونی است.

و همیشه موضوعی بوده است. من به تازگی یک قطعه USGamer را در Pip-Boy خواندم که اکنون در VG247 در دسترس است، که در آن خی هون چان فوق العاده با افرادی که Pip-Boy را خلق کردند صحبت می کند. من فراموش کرده بودم که Pip-Boy اصلی روی بازو پوشیده نشده بود، بلکه نوعی تبلت زشت و زیبا بود.


Fallout هشداری از آینده عجیب و غریب ابزارهای پوشیدنی است
Fallout. | اعتبار تصویر: آمازون

گواهی دادن! لئونارد بویارسکی، طراح Pip-Boy در این مقاله توضیح می‌دهد: «من واقعاً ظاهر فناوری قدیمی و بی‌نظم را دوست دارم، و اضافه می‌کند: «راستش را بخواهید، به یاد ندارم که آیا ما به تم دهه ۵۰ رسیدیم یا نه. [close to] 25 سال پیش – اما اگر این کار را انجام می دادیم، ممکن است کارآمد شده باشیم [the Pip-Boy] کمی بیشتر.”

مقاله USGamer همچنین به برخی از اهداف موضوعی تر در کار می پردازد. می‌گوید: «حجم‌بودن Pip-Boy یک هدف ثانویه نیز داشت. “این نماد جهانی جبران ناپذیر است که در اثر جنگ و درگیری از هم پاشیده شده است.

“این فقط راه من برای ایجاد این احساس بود که دنیا کاملاً کار نمی کند، همانطور که می توانید درزها را ببینید. [of this universe]بویارسکی گفت: “در حالی که اگر شما از فناوری شیک برخوردار بودید، احساس می کنید بسیار کاربردی یا بدون مشکل است. من می‌خواستم چیزهای ما اینطور به نظر برسند که شاید آنقدرها قابل اعتماد نیستند، مثل اینکه تا حدی با هم هک شده‌اند.”

این جالب است، زیرا حتی اگر Bethesda سپس دستگاه را کمی ساده کرد، آن را روی بازوی بازیکن نیز چسباند. این همان نقطه‌ای است که از فناوری به یک پوشیدنی واقعی تبدیل شد، نقطه‌ای که در آن باید تمام امیدهای مردمی را در همه جا نشان دهد که تا به حال رویای یک لپ‌تاپ بسیار کوچک و بسیار داغ را در سر می‌پرورانند که درزهای لباس آنها را نیز خراب می‌کند.


هنر تبلیغاتی سریال تلویزیونی آمازون Fallout که لوسی ساکن خرک را با بازی الا پورنل در کنار غول والتون گوگینز و ماکسیموس آرون موتن در کنارش نشان می‌دهد.
The Pip-Boy آغاز این تصویر تبلیغاتی است. | اعتبار تصویر: آمازون

و این چیزی است که به وضوح در مجموعه تلویزیونی Fallout مشاهده می کنید. Pip-Boys یک حس کمدی فوری به آن اضافه می کند – یا این یک وحشت اجتماعی است؟ – به هر صحنه ای که در آن ظاهر می شوند. مردم زندگی خود را می گذرانند، لوله ها را تعمیر می کنند، با اسلحه تمرین می کنند، فقط، می دانید، روی عرشه سرد می شوند، و این چیز عظیم را روی آنها می چسبانند. و دور از حضور خوش خیم است. اپیزود ابتدایی سریال به سرعت ارتباطی بین دنیای قبل از Wasteland ایجاد می‌کند، که در آن تقریباً هیچ‌کس متوجه انفجار بمب هسته‌ای در بیرون نمی‌شود، زیرا آنها در داخل خانه در حال تماشای تلویزیون هستند، و دوره Vaults، که در آن یک شخصیت اصلی درخواست می‌کند. به یک هیئت مشورتی، و توسط سه مقام که به جای صحبت کردن، پیپ‌بوی‌هایشان را تحریک می‌کنند، پاسخ می‌دهند – قبل از اینکه پیپ‌بوی خودش او را از تصمیم‌شان مطلع کند.

این چیزها، به طرز جالبی، دقیقاً همان چیزهایی است که پین ​​هوش مصنوعی Humane برای کمک به آن در نظر گرفته شده است. طبق آن قطعه Verge، این فناوری است که قصد دارد شما را تا این حد به تلفن خود نگاه نکنید. در عوض، این ماسوره کوچک را در بالای خود دارید که پاسخ دادن به سوالات ساده زمان زیادی می برد، تماس های تلفنی را نادیده می گیرد، درباره بیانسه دروغ می گوید و مدام گرمتر و گرمتر می شود.

البته این احتمالاً طنز نیز هست: فناوری گران قیمت – با قرارداد داده ماهانه – به کار گرفته شده تا ما را از فناوری گران قیمت موجود با قراردادهای داده ماهانه خودش رها کند. نمی‌خواهم بگویم که این هرگز کارساز نخواهد بود – و قطعه Verge در مورد چیزهایی صحبت می‌کند که Humane در حال حاضر روی آنها برای بهبود اوضاع کار می‌کند. (شایان ذکر، The Verge همچنین این “بررسی” نسبتاً آگاهانه Fallout Pip-Boy را نیز منتشر کرد.) باز هم، من فکر می کنم این چیزها یک روز کار خواهد کرد. به هر حال، سمعک من، در دوره قبلی، یک شیپور کوچک بود که با خودم حمل می کردم و در حین مکالمه در گوشم فرو می کردم و می دیدم که چطور شد. (بله، بخشی از من یک ترومپت گوش می‌خواهد.) اما این یادآوری است که طراحان Fallout در طول سال‌ها با Pip-Boy چقدر تیزبین بوده‌اند. فناوری وعده می دهد که از سر راه خارج خواهد شد، اما عادت دارد بیشتر در کانون توجه قرار گیرد. فقط از جانی بپرس


منبع: https://www.eurogamer.net/fallout-is-a-warning-from-the-oddball-future-of-wearables?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *