Fallout 5 – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

در حالی که Fallout 5 هنوز به طور رسمی فاش نشده است، بعید به نظر می رسد که Bethesda یکی از محبوب ترین سریال های خود را فراموش کرده باشد.

رتبه بندی در میان بهترین بازی های RPG از خاطرات اخیر Fallout 3 و Fallout 4 داستان‌های به یاد ماندنی و عمیقاً تأثیرگذار ارائه کرد. تقویت شده توسط سخاوتمندانه داستان سرایی محیطیاین بازی ها برخی از غوطه ورترین پیشنهادهای علمی تخیلی بوده اند که تا به حال به یک هارد دیسک زیبایی داده اند.

اگرچه اطلاعات در مورد یک دنباله بالقوه کمیاب است، لقمه های پراکنده ای از اطلاعات اینجا و آنجا وجود دارد که ما برای لذت خواندن شما گردآوری کرده ایم. ادامه مطلب را بخوانید تا هر آنچه را که می دانیم بیاموزید Fallout 5.

Fallout 5: به تعقیب و گریز

  • چیست؟ قسمت بعدی فرنچایز Fallout
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ سل
  • روی کدام کنسول خواهد بود؟ احتمالا پلی استیشن نیست

داستان و محیط Fallout 5: کجا می توان آن را تنظیم کرد؟

منظره بی‌ثمر با ستون‌هایی که در دوردست‌ها نقطه‌گذاری شده‌اند

(اعتبار تصویر: Bethesda)

اگر تا به حال بازی Fallout را انجام داده باشید، می‌دانید که این سریال در فضای آمریکایی ویران‌شده هسته‌ای خود لذت می‌برد. بازی‌های Fallout همگی در یکی از ایالت‌های ایالات متحده تنظیم شده‌اند، بنابراین دلیل می‌شود که این جنبه تغییر نکند. Fallout 3برای مثال، در واشنگتن تنظیم شد در حالی که Fallout 4 در بوستون انجام شد.

دیدن کشف Fallout در بخش‌های مختلف جهان بسیار خوب است، اما ممکن است بازی را بسیار تغییر دهد و طرفداران طولانی‌مدت را که به‌ویژه به این محیط علاقه دارند، بیگانه کند. با این حال، برای کسانی که به دنبال تجربه ای متفاوت هستند، مددرها چنین بوده اند سخت در حال کار کردن هستند در مکان های دیگر در جهان Fallout. برای دیدن طرفدارانی که در حال بحث و خیال پردازی در مورد کجا هستند، لازم نیست خیلی دور نگاه کنید Fallout 5 اتفاق خواهد افتاد.

این امکان وجود دارد که یک بازی Fallout جدید در نیواورلئان تنظیم شود با توجه به اینکه یک برنامه علامت تجاری برای ‘Fallout New Orleans‘ در سال ۲۰۱۶ به صورت آنلاین مشاهده شد.

ما قبلاً از مناطق باتلاقی در Fallout بازدید کرده‌ایم، اما یک بازی کاملاً در اعماق جنوب قطعاً برداشت جالبی خواهد بود، به خصوص با توجه به محیط‌های شهری متمایز نیواورلئان.

اخبار Fallout 5

شخصیت زرهی Fallout 4

(اعتبار تصویر: Bethesda)

Fallout 5 بعد از آن می آید طومارهای بزرگ ۶
در مصاحبه با IGNتاد هاوارد این را تایید کرد Fallout 5 پروژه بعدی Bethesda پس از آن خواهد بود طومارهای بزرگ ۶.

هاوارد به این نشریه گفت: «بله، Elder Scrolls 6 در مرحله پیش تولید است و، می‌دانید، ما بعد از آن Fallout 5 را انجام خواهیم داد، بنابراین فهرست ما برای مدتی کاملاً پر شده است. ما پروژه های دیگری هم داریم که هر از گاهی به آنها نگاه می کنیم.»

کار شروع شده است…
کار شروع شده است Fallout 5 اما نفس خود را برای دیدن آن به این زودی حبس نکنید. صحبت کردن با IGN در نوامبر ۲۰۲۱، در مورد آزادی قریب الوقوع The Elder Scrolls 5: Skyrim Anniversary Editionتاد هاوارد، مدیر استودیو Bethesda فاش کرد که یک سند طراحی “یک صفحه” قبلاً برای Fallout 5یک طرح اولیه برای آنچه استودیو برای بازی در نظر گرفته است.

از آنجایی که سند طراحی “یک صفحه” است، یک طرح کلی در سطح بالا است و بنابراین چیز کمی برای اشتراک گذاری وجود دارد. با استارفیلد و طومارهای بزرگ ۶ هر دو اول، مدتی طول می کشد تا در مورد آن بیشتر بشنویم Fallout 5.

در مورد اینکه آیا Obsidian یا نه، استودیویی که وظایف توسعه ایکس باکس ۳۶۰ را بر عهده داشت Fallout: New Vegasهاوارد می‌گوید: «می‌توانست دخالت داشته باشد، هاوارد گفت: «ما گهگاهی با افراد دیگری کار کرده‌ایم. نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتد… اگر می‌توانستم دستم را تکان بدهم و [Fallout 5] بیرون…میدونی، من دوست دارم راهی پیدا کنم تا کاری رو که انجام میدیم تسریع کنم، اما واقعا نمیتونم امروز بگم یا متعهد به هیچ چیز دیگه ای باشم… [the fact that] آهنگ ما است استارفیلد سپس طومارهای بزرگ ۶“.

از آنجایی که احتمالاً چندین سال منتظر Fallout 5 خواهیم بود، ممکن است از لیست بهترین‌های ما لذت ببرید بازی های آینده در سال ۲۰۲۴ و پس از آن تا در این بین چیزی به شما بدهم که منتظرش باشید.


منبع: https://www.techradar.com/news/fallout-5-release-date-trailer-news-gameplay

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *