Fiio KB3 یک صفحه کلید مکانیکی را با DAC با وضوح بالا ترکیب می کند

Fiio KB3 یک صفحه کلید مکانیکی را با DAC با وضوح بالا ترکیب می کند
فیو

دستگاه های ترکیبی همه جا هستند. ما گوشی هایی با دوربین داریم. هدفون با ردیاب تناسب اندامو ساعت با ارتفاع سنجپس چرا یک صفحه کلید با یک داخلی نیست مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC)? این فرضیه پشت Fiio KB3 است، یک صفحه کلید مکانیکی و سیمی که دارای دو خروجی هدفون اختصاصی، تراشه های DAC درجه یک صدا دوست، و یک صفحه تنظیم صدا داخلی برای کنترل آنچه می شنوید است. در ماه دسامبر با قیمت ۱۴۹ دلار در دو رنگ مشکی یا نقره ای به خرده فروشی عرضه می شود.

فیو

Fiio KB3 از انواع لایه های مرطوب کننده در ساخت خود به همراه پوشش بالایی آلیاژ آلومینیوم-منیزیم استفاده می کند. کلیدهای نیمه شفاف قابل تعویض هستند و روی سوئیچ های زرد Gateron G Pro 3.0 قرار می گیرند و کل طراحی ۷۵ درصد دارای نور پس زمینه RGB است.

فیو

در قسمت پشتی، متوجه می‌شوید که KB3 به عنوان یک هاب USB، با یک پورت USB-C و دو درگاه USB-A برای مواردی مانند ماوس‌های سیمی، وظیفه سه‌گانه را انجام می‌دهد.

فیو

برای بخش بسیار مهم DAC، KB3 از یک جفت DAC Cirrus Logic CS43131 استفاده می کند که دو تقویت کننده عملیاتی SGM8262 کم نویز را تغذیه می کند که با استفاده از جک هدفون متعادل ۴٫۴ میلی متری ۵۵۰ هزارم وات (mW) در هر کانال توان خروجی تولید می کند. جک نامتعادل ۳٫۵ میلی متری ۱۷۰ میلی وات در هر کانال دریافت می کند. Fiio ادعا می کند که نسبت سیگنال به نویز (SNR) 122 دسی بل است، با اعوجاج هارمونیک کل (THD+N) کمتر از ۰٫۰۰۰۵٪ – نوع مشخصاتی که شما انتظار دارید در یک DAC اختصاصی با هزینه به همان اندازه باشد. به عنوان ۳۰۰ دلار

برای اعتبار بخشیدن به اعتبار، Fiio اولین کسی نبود که ترکیبی از صفحه کلید-DAC ایجاد کرد. پیشتر در سال ۲۰۲۳، Moondrop Dash الهام گرفته از Commodore 64 با مجموعه ای از ویژگی های تقریباً یکسان با KB3 وارد بازار شد. اما با دو برابر قیمت.

نسخه‌های دیگری از KB3 نیز وجود دارد: یک نسخه بی‌سیم که قابلیت‌های DAC را ارائه نمی‌دهد و یک نسخه کیت سفارشی که شامل DAC است، اما فاقد سوئیچ‌های کلید و کلاه‌کلید است تا بتوانید خودتان را تامین کنید.

بیشتر صفحه‌کلیدهای مکانیکی جامعه بازی‌ها را هدف قرار می‌دهند، گروهی از افراد که اتفاقاً صدای سیمی را به دلیل تأخیر بسیار کم آن ترجیح می‌دهند. اما با توجه به مشخصات صوتی KB3، منصفانه است که بگوییم این کیبورد می‌تواند برای هر کسی که می‌خواهد دسکتاپ خود را شلوغ کند و همچنان صدایی عالی برای هدفون یا هدفون خود داشته باشد، جذاب باشد.

توصیه های سردبیران







در قسمت پشتی، متوجه می‌شوید که KB3 به عنوان یک هاب USB، با یک پورت USB-C و دو درگاه USB-A برای مواردی مانند ماوس‌های سیمی، وظیفه سه‌گانه را انجام می‌دهد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/fiio-kb3-mechanical-keyboard-dac/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *