Final Fantasy 7 Rebirth یک بازی کارتی اعتیادآور و برخی مکانیک‌های اجتماعی آشنا را اضافه می‌کند

فقط یک دست دیگر فقط یک تلاش دیگر برای برنده شدن در بازی با ورق، Queen’s Blood. در زمان پیش نمایش محدود من با فاینال فانتزی ۷ تولد دوبارههفته ها قبل از انتشار بازی، ممکن است کمی هزینه کرده باشم هم یادگیری طولانی قوانین این بازی کارتی همراه، نسبتاً زود وارد بازی شد. و از هیچی پشیمون نیستم (یکی چون من (بیشتر تغییرات چند ماه پیش در سیستم نبرد انجام شد.)

این اعتیاد اولیه نویدبخش خوبی برای بازی گسترده تر است. این نشانه آن است که تیم پشت این دنباله‌ای از بازسازی، در حال ساختن دنیایی بزرگ‌تر و غنی‌تر از آنهایی است که گهگاهی روی ریل بازسازی. اکنون که شخصیت‌ها بالاخره از میدگار فرار کرده‌اند، امیدوارم تجربه‌ای در جهان بازتری داشته باشم. (نگاه کنید به: طرح بازسازی فاینال فانتزی ۷) تغییر مکان نیز، نگاه را تکان می دهد تجدید حیات. گیاهان دارد! طبیعت، همه جا! حداقل یک بار از یک شهر ماهواره ای به نام Kalm در فصل ۲ خارج شدید.

Final Fantasy 7 Rebirth یک بازی کارتی اعتیادآور و برخی مکانیک‌های اجتماعی آشنا را اضافه می‌کند
اسکوئر انیکس

ابتدا فصل ۱ را بازی کردم که به عنوان یک آموزش نیز عمل می کند. این یک فلش بک به Nibelheim است، که توضیح می دهد چگونه ابر قهرمان داستان و آنتاگونیست Sephiroth قبلا با هم کار می کردند. خوب، دومی ظاهراً عقل خود را از دست داد و همه را در شهر سلاخی کرد.

این نسخه داستانی تری از نسخه نمایشی قبلی من است، اما اکنون می توانم شهری را که چندین عضو حزب در آن بزرگ شده اند کشف کنم. وقتی کلود در خانه دوستش تیفا – بدون اجازه او – کاوش می کند – انتقادات سرگرم کننده ای در مورد عدم محدودیت های او ایجاد می کند. . با این حال، همه چیز برای من پیش بینی شده بود انتخاب کردن افتضاح بودن و سوار شدن به اتاق تیفا، نواختن پیانوی او و فقط کمی خزنده بودن.

این فصل همچنین برخی از سوالات بی پاسخ را در مورد Cloud و خاطرات مبهم او از Nibelheim مطرح می کند. هرکسی که نسخه اصلی را بازی کرده باشد می‌داند که این به کجا می‌رود، اما با توجه به اینکه چگونه برخی از شخصیت‌های یک سوم اول بازی نکرد بمیر، منتظرم ببینم توسعه‌دهندگان چگونه داستان را برای طرفداران جدید و قدیمی تغییر می‌دهند. در طول این فصل میانی بازی باید مرگ قابل توجهی رخ دهد: آیا آنها چاقو را خواهند پیچاند؟

بیایید به بازی کارت جدید برگردیم. بازی Queen’s Blood دنباله‌ای از Triple Triad، Tetra Master و آن بازی عجیب و غریب شبیه پین ​​بال در Final Fantasy XV است که بهتر است فراموش شود. شما می‌توانید دسته کارت‌های خود را که هر کدام با چیدمان کاشی‌ها و جلوه‌های ویژه گاه به گاه متفاوت است، سفارشی کنید. تقریباً شبیه ریسک است، با هدف تسلط بر تخته و کسب بالاترین امتیاز در سه ردیف. کارت‌ها می‌توانند قلمرو، آمار پایین‌تر، و تمام بازی‌های بازی‌های ویدیویی بازی‌های اشتباه معمول را پس بگیرند، و بله، من در تلاش هستم که آن را با کلمات توضیح دهم. اما سرگرم کننده است. و من باید بازی را متوقف می کردم تا بیشتر از من علفزارها را کشف کنم.

TMA
اسکوئر انیکس

هنگامی که بازی های ورق خود را به پایان رساندید و از کالم خارج شدید، می توانم در بیشتر جهات کاوش کنم. در مدت زمان باقیمانده، نقاط دیدنی مملو از گنج، بسته‌های هیولاهای منحصربه‌فرد، منابعی برای جمع‌آوری، سلاح‌هایی با مهارت‌هایی برای تسلط، chocobos برای رام کردن و مسابقه دادن، توقف‌های chocobo برای تعمیر (که نقاط سفر سریع را به نقشه اضافه می‌کنند) دیدم. ) و بازگشت چاد با نام وحشتناک با مبارزات و وظایف مجازی برای شما که به باز کردن مواد بیشتر برای جادوها و توانایی های اضافی کمک می کند. سپس در نبردی خاک خوردم تا طلسم احضار تایتان را باز کنم.

من این شلوغی انتخاب و انتخاب را دوست داشتم، اما برخی از انحرافات احساس می‌کردند به خاطر از بین بردن زمان، آنجا هستند. قاتلان عقیده. امیدوارم توسعه دهندگان به یاد داشته باشند که زمان سفر را تا جایی که می توانند کاهش دهند، زیرا عبور از یک منطقه حتی زمانی که سوار بر یک پرنده غول پیکر می شود، می تواند خسته کننده شود.

خوشبختانه، رسیدن از A به B با نبردهای سرگرم کننده، گاهی اوقات چالش برانگیز، قطع می شود. یک اضافه شده جدید به تجدید حیات یک رادار تشخیص دشمن است که سطح پرخاشگری دشمنان را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا زمانی که می‌خواهید شروع کنید، از دعوا اجتناب کنید.

یکی دیگر از پویایی های جدید، پیوندهای طرفین با یکدیگر است که اکنون با حرکات و آمار شما یکپارچه شده است. این خود را در انتخاب‌های دیالوگ و تلاش‌های جانبی نشان می‌دهد و مکانیک اجتماعی محبوبی را که در آن دیده می‌شود به آن اضافه می‌کند بنابراین زیاد JRPG به دنباله این بازسازی. نکته قابل توجه این است که هر چه بیشتر این دوستی را عمیق تر کنید، یک درخت مهارت مجزا آمار شخصیت ها را بهبود می بخشد و حتی حملات هم افزایی جدیدی را باز می کند (که در مورد آن توضیح دادم. ) برای استفاده در نبرد. اسکوئر انیکس اذعان کرد که سطح اوراق قرضه می‌تواند بر داستان نیز تأثیر بگذارد – اما این می‌تواند فقط بازتاب «تاریخ» پارک موضوعی باشد که Cloud بعداً در بازی اصلی ادامه می‌دهد. تا چند هفته دیگر متوجه خواهیم شد.

Final Fantasy VII Rebirth در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ برای PS5 عرضه می شود.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/final-fantasy-7-rebirth-adds-an-addictive-card-game-and-some-familiar-social-mechanics-000156550.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/final-fantasy-7-rebirth-adds-an-addictive-card-game-and-some-familiar-social-mechanics-000156550.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *