Fitbit Charge 6 با قیمت ۱۶۰ دلار رسمی و دارای تناسب اندام زیادی برای ردیابی است

Fitbit امروز صبح با معرفی Fitbit Charge 6 یک لحظه سخت افزاری جدید داشت. ما Sense 3 یا Versa 5 جدیدی برای همراهی با آن دریافت نکردیم و من حدس می زنم که احتمالاً به این دلیل است که Pixel Watch 2 با آن کار خواهد کرد. ساعت هوشمند تمام وقت مربوط به Fitbit زمانی که هفته آینده معرفی شود.

Fitbit Charge 6 جدید برای کسانی است که می خواهند یک ردیاب تناسب اندام بدون ساعت هوشمند اضافی داشته باشند چیز. زمانی که «اواخر پاییز» به دستتان برسد، ۱۵۹٫۹۵ دلار هزینه خواهد داشت، اما می‌توانید هم‌اکنون آن را پیش‌سفارش دهید تا کسب‌وکار بدتان را نشان دهد.

چه چیزی در Fitbit Charge 6 وجود دارد؟ کمی زیاد! از آن عبور کنیم.

  • دقیق ترین ردیابی ضربان قلب: برای یک ردیاب تناسب اندام، Fitbit می‌گوید که این Charge 6 جدید «دقیق‌ترین ضربان قلب» را در بین تمام مواردی که تاکنون منتشر کرده است دارد. این ردیاب تا ۶۰ درصد دقیق تر از نسخه های قبلی ردیاب از جمله Fitbit Charge 5 است.
  • به دستگاه های ورزشی متصل شوید: آیا تا به حال می خواهید در حین تمرین یک Fitbit را به یک دستگاه ورزشی (مانند تردمیل، بیضوی، قایقران یا دوچرخه) متصل کنید تا ضربان قلب خود را در نمایشگر ببینید؟ اکنون می توانید این کار را با شارژ ۶ انجام دهید.
  • سنسورهای سلامت: Charge 6 به لطف نمایشگر نوری ضربان قلب، حسگرهای SpO2، سنسور دمای پوست و سنسورهای الکتریکی چند منظوره برای استفاده با برنامه ECG و برنامه اسکن EDA، همه چیز را ردیابی می کند.
  • ۴۰+ حالت ورزش: بیش از ۴۰ حالت برای ردیابی تمرینات وجود دارد که ۲۰ مورد آن برای Charge 6 جدید است.
  • YouTube Music، Google Maps، Google Wallet: هر سه برنامه محبوب Google بخشی از تجربه Fitbit Charge 6 هستند. می‌توانید YouTube Music را از مچ کنترل کنید (با کنترل‌های میزان صدا)، مسیرهای گام به گام را از Google Maps ببینید، و هزینه کالاها را از مچ با Google Wallet پرداخت کنید.
  • عمر باتری ۷ روز: یکی از بهترین چیزها در مورد ساعت هوشمند نبودن این است که عمر باتری می تواند عالی باشد. برای شارژ ۶، Fitbit ادعا می کند که با یک بار شارژ تا ۷ روز باتری دارد. اگر صفحه نمایش همیشه روشن را رها کنید، به آن ۷ روز نزدیک خواهید شد خاموش و ردیابی SpO2 را خاموش کنید. برای شارژ شارژ ۶، حدود ۲ ساعت از اتصال به برق را می بینید.
  • ۶ ماه Fitbit Premium رایگان: اگر شارژ ۶ بخرید، ۶ ماه Fitbit Premium دریافت خواهید کرد. این بدان معناست که نمره آمادگی روزانه، تمرینات توصیه شده بر اساس آن امتیاز، روال‌های تمرکز حواس و نمایه خواب شما با بینش‌های عمیق‌تر از خواب.
  • تکنولوژی دیگرCharge 6 شامل NFC، بلوتوث ۵٫۰، GPS + GLONASS، موتور لرزش، سنسور نور محیط، مقاومت در برابر آب ۵۰ متر و شتاب سنج ۳ محوره است.
  • مواد و اندازه: Charge 6 از آلومینیوم، شیشه و رزین ساخته شده است که دارای نوار سیلیکونی است. نوارهای کوچک برای Charge 6 برای مچ‌های بین ۵٫۱ تا ۶٫۷ اینچ قرار می‌گیرند در حالی که نوارهای بزرگ مچ‌های ۶٫۷ تا ۸٫۳ اینچی را می‌پوشانند.
  • رنگ ها: Charge 6 در جعبه های نقره ای، مشکی و شامپاین که با نوارهای چینی، ابسیدین و مرجانی جفت شده است (تصویر بالا) عرضه می شود.
  • همه گروه ها: Fitbit انواع مختلفی از باندها را برای تعویض بر روی Charge 6 شما با قیمت های کمتر از ۲۹٫۹۵ دلار و بالاتر از ۴۹٫۹۵ دلار به فروش می رساند. نوارهای چرم Infinity، Sport، Horween، Woven، Hook & Loop و نوارهای چرمی وگان وجود دارد.

ببینید، این چیزهای کاملاً جدیدی برای این Fitbit Charge 6 جدید است.

باز هم، قیمت ۱۶۰ دلار تعیین شده است و پیش‌سفارش‌ها هم اکنون باز است. Fitbit تاریخ مشخصی را به ما نگفت و فقط گفت که پاییز امسال وارد بازار می شود. گفته شد، صفحه پیش‌سفارش می‌گوید Fitbit شما تا ۱۲ اکتبر ارسال می‌شود.

لینک پیش سفارش


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/28/fitbit-charge-6-is-official-at-160-with-a-lot-of-fitness-to-track/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *