Frogwares اکنون تنها ناشر The Sinking City پس از اختلاف با Nacon است

استودیوی اوکراینی Frogwares اکنون تنها ناشر ماجراجویی پلیسی The Sinking City با الهام از Lovecraft است. این به دنبال پایان یک اختلاف حقوقی با ناشر Nacon است که در آن Frogwares شرکت را متهم کرد که حق چاپ فیلم The Sinking City را پس از انتشار آن ادعا می کند، پرداخت های نقطه عطف را متوقف کرده و حق امتیاز پرداخت نشده به توسعه دهنده بدهکار است.

اختلاف بین این دو شرکت باعث شد که Frogwares تلاش کند تا The Sinking City را از فروشگاه رایانه شخصی Steam حذف کند تا روابط خود را با Nacon قطع کند. در فوریه ۲۰۲۱، Frogwares سپس به مردم گفت بازیش را از استیم نخرید و ماه بعد صادر شد شهر غرق شده با حذف DMCA. در این زمان، این شرکت ادعا کرد که Nacon یک نسخه هک شده را “غیرقانونی” در پلتفرم Valve آپلود کرده است.

اکنون، Frogwares تنها ناشر The Sinking City در تمامی پلتفرم‌ها است. در یک پست این استودیو که به طور مناسب در Steam به اشتراک گذاشته شد، گفت که “خوشحال است که این همه چیز را پشت سر بگذارد” و اکنون مشتاقانه منتظر است تا “اخبار بیشتری در مورد آینده این فرنچایز در آینده به اشتراک بگذارد”.


Eurogamer Newscast: مسابقه خبری سال ۲۰۲۳!

این استودیو در حال برنامه ریزی برای انتشار “نسخه جدید” شهر غرق شده در تاریخ نامشخصی است، اگرچه تیم گفته است که به زودی منتشر خواهد شد.

این نسخه شامل تمام آخرین رفع اشکال خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، Frogwares نکات زیر را برای جامعه خود به اشتراک گذاشت تا در نهایت این نسخه در دسترس قرار گیرد:

  • به دلیل تعدادی از دلایل فنی، ذخیره های قدیمی شما با نسخه جدید سازگار نخواهد بود. هر چند نگران نباشید، هنگامی که بازی را راه اندازی می کنید، این گزینه را خواهید داشت که اگر می خواهید آن را به پایان برسانید، به بازی نسخه قدیمی ادامه دهید.
  • ما نسخه قدیمی را فقط برای مدت محدودی نگه می داریم. لطفاً قبل از ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ بازی خود را به پایان برسانید!
  • ما همچنین یک DLC جدید به نام Merciful Madness منتشر خواهیم کرد، اما لطفاً در نظر داشته باشید که فقط با نسخه جدید بازی کار می کند. اگر نمی خواهید برای دسترسی به DLC بازی را از ابتدا دوباره پخش کنید، می توانید سیوهای آماده شده را دانلود کنید که مستقیماً شما را به ابتدای ماموریت های Merciful Madness می برد.

استودیو با تشکر از جامعه برای “حمایت و صبر” خود در چند سال گذشته بسته شد.

Frogwares همچنین پشت مجموعه‌ای از بازی‌های شرلوک هلمز است که آخرین نسخه آن The Awakened سال گذشته عرضه شد. در طول توسعه این عنوان، تیم به‌روزرسانی‌هایی را به اشتراک گذاشت که برجسته‌تر از آن بودند استودیو اوکراینی با مشکلاتی روبرو شد در حالی که در بحبوحه تهاجم روسیه به این کشور، بازی را تمام کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/frogwares-now-sole-publisher-of-the-sinking-city-following-dispute-with-nacon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *