From Software “به سختی روی DLC Elden Ring کار می کند” اما هنوز تاریخ انتشار “در حال حاضر” ندارد.

از طرف شرکت مادر نرم افزار، Kadokawa، تایید کرده است که در حالی که تیم “در حال حاضر به سختی” روی DLC Elden Ring کار می کند، هنوز تاریخ انتشاری برای به اشتراک گذاشتن “در حال حاضر” وجود ندارد.

به نظر می رسد سوالاتی در مورد پیشرفت DLC مورد انتظار پیش بینی شده بود، زیرا این آخرین به روز رسانی در بخش پرسش و پاسخ از آخرین گزارش مالی شرکت

این شرکت در میان سؤالات مربوط به فروش خالص برای Armored Core 6: Fires of Rubicon (“نتایج فروش و پیش‌بینی عناوین فردی را فاش نمی‌کنیم”) و “روند قیمت‌گذاری هر واحد برای کتاب‌های کاغذی”، گفت که در حالی که کار بر روی DLC Elden Ring ادامه یافت، هنوز نمی‌توان تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.


From Software “به سختی روی DLC Elden Ring کار می کند” اما هنوز تاریخ انتشار “در حال حاضر” ندارد.Elden Ring برای آدمک‌ها: اصول اولیه برای هر چیزی که باید بدانید (اما می‌ترسیدید بپرسید) GAMEPLAY PS5


حلقه Elden برای Dummies: اصول اولیه برای هر چیزی که باید بدانید (اما می‌ترسیدید بپرسید)

این شرکت گفت: «ما در حال حاضر سخت بر روی توسعه DLC برای Elden Ring کار می کنیم، اما در حال حاضر تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده ایم.

خلاصه مالی همچنین نشان داد که بخش بازی‌های شرکت سود عملیاتی «بیشتر از حد انتظار» از «عنوان جدید از نرم‌افزار Armored Core 6 و همچنین Elden Ring» داشته است و تصدیق کرد که حتی فروش باقی‌مانده این عنوان دو سال پس از انتشار «باقی مانده است». ثابت”.

اقدامات مختلفی در حال حاضر برای Elden Ring در حال انجام است، از جمله توسعه DLC های اصلی برای به حداکثر رساندن [lifetime value]این گزارش می افزاید.

یخی طبق گزارش ها، Tencent در حال توسعه یک بازی موبایل Elden Ring است. این شرکت حقوق مجوز Elden Ring را از مالک From Software در سال ۲۰۲۲ به دست آورد و تیمی برای کار روی یک نمونه اولیه تشکیل شد. منابع می گویند توسعه این پروژه “کند” بوده است.

طبق گزارش‌ها، Tencent به دنبال تبدیل نسخه موبایل Elden Ring خود به عنوانی رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای است که بی شباهت به Genshin Impact.


منبع: https://www.eurogamer.net/from-software-is-working-hard-on-elden-ring-dlc-but-still-doesnt-have-a-release-date-at-this-time?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *