FTC از شما می خواهد که بدانید اسناد محرمانه Xbox را فاش نکرده است

پس از فاش شدن امروز ایکس باکس در اندازه بزرگ – که به ما خبر از برنامه ریزی داده است تازه سازی فقط دیجیتال Xbox Series X/S و کنترلر جدیدوسوسه انگیز نقشه راه انتشار Bethesdaاولین جزئیات الف Xbox کاملاً جدید در سال ۲۰۲۸فیل اسپنسر رئیس Xbox تایید شده است به شدت مشتاق خرید نینتندو هستمو بیشتر – کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده برای سرکوب هر گونه تئوری توطئه حباب گام پیش قدم شده است و قاطعانه اعلام می کند که مسئول آن نبوده است (این مایکروسافت بود).

رگبار اخبار امروز ایکس باکس همه از اسناد محرمانه ایکس باکس به تاریخ آوریل ۲۰۲۲ که در اصل توسط مایکروسافت به عنوان بخشی از پرونده FTC در مقابل شرکت پیشنهاد خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد. این اسناد سپس شب گذشته به صورت عمومی منتشر شد و امکان دسترسی به گنجینه ای از جزئیات داخلی کاملاً ویرایش نشده را فراهم کرد.

Eurogamer Newscast: بزرگترین افشای ایکس باکس در تاریخ مورد بحث قرار گرفت.در یوتیوب تماشا کنید

به طور قابل پیش‌بینی، تئوری‌های توطئه اینترنتی تا به امروز در مورد اینکه چه کسی ممکن است مسئول این فاش شده باشد و چرا جریان داشته باشد، فروکش کرده و جریان داشته است – اما FTC تلاش کرده است تا کاملاً روشن کند که در آن دخالتی نداشته است، با بیانیه‌ای از داگلاس فارار، دفتر مدیر روابط عمومی کمیسیون، در شبکه های اجتماعی.

فارار گفت: FTC مسئولیتی در قبال آپلود برنامه های مایکروسافت برای بازی ها و کنسول هایش در وب سایت دادگاه ندارد. نوشتقبل از توضیح بیشتر در الف بیانیه ای به NBC News اواخر روز. این بار، فارار آماده بود که بگوید کیست بود در پشت این افشاگری، خاطرنشان کرد: “مایکروسافت مسئول خطا در بارگذاری این اسناد در دادگاه بود.” سپس فراهم کرد شواهد بیشتر در مورد مقصر بودن مایکروسافت در رسانه های اجتماعی، با به اشتراک گذاشتن یک حکم دادگاه جدید که جزئیات انتشار تصادفی اطلاعات محرمانه این شرکت را توضیح می دهد، که خاطرنشان کرد: “مایکروسافت پیوند را در ۱۴ سپتامبر ارائه کرد و دادگاه نمایشگاه ها را در [the] صفحه اینترنتی برای این مورد ایجاد شده است.

مانند توسط تام وارن از The Verge مشاهده شد، دادگاه منطقه ای ایالات متحده اکنون همه پرونده های مربوط به پرونده FTC در مقابل مایکروسافت – نه فقط اسناد محرمانه افشا شده – را از سرور قابل دسترسی عمومی خود حذف کرده است. مایکروسافت، به نوبه خود، هنوز در مورد رویدادهای قابل توجه امروز اظهار نظر نکرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-ftc-would-like-everyone-to-know-it-didnt-leak-those-confidential-xbox-documents

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *