FTC می خواهد COPPA را تقویت کند تا کسب درآمد از داده های کودکان را برای شرکت ها دشوارتر کند

این در حال پیشنهاد تغییرات در (COPPA) تا ردیابی و کسب درآمد از داده‌های کودکان را برای شرکت‌های فناوری سخت‌تر کند. برخی از آنها شامل محدودیت هایی برای مدت زمانی است که شرکت ها می توانند داده هایی را که از خردسالان جمع آوری می کنند حفظ کنند و والدین را مجبور به رضایت یا انصراف از بازاریابی هدفمند کنند.

COPPA از آوریل ۲۰۰۰ وجود داشته است و در حال حاضر به سطحی از شفافیت از خدمات آنلاین و وب سایت ها نیاز دارد. قبل از جمع آوری داده ها از خردسالان، ارائه دهندگان باید “رضایت قابل تایید والدین” را دریافت کنند. در سال ۲۰۱۳، FTC سعی کرد تعریف را محدود کند به هر سرویس دیجیتالی که یک شبکه تبلیغاتی را در پلتفرم خود می‌پیوندد و داده‌های شخصی را جمع‌آوری می‌کند – صرف نظر از اینکه یک وب‌سایت یا سرویس آنلاین به‌ویژه برای کودکان است یا خیر. در آن زمان، آنها همچنین دامنه آنچه که «اطلاعات شخصی» را تشکیل می دهد را گسترش دادند تا موقعیت جغرافیایی و هر چیز دیگری را در بر گیرد. که تصویر کودک را در میان چیزهای دیگر به تصویر می کشد.

در پیشنهاد جدید خود، FTC می‌خواهد دامنه اطلاعات شخصی در COPPA را مجدداً گسترش دهد تا داده‌های بیومتریک را شامل شود. این پیشنهاد همچنین ارائه‌دهندگان خدمات دیجیتال را برای ارسال اعلان‌های فشاری که بچه‌ها را تشویق می‌کند به استفاده از سرویس‌شان ادامه دهند و تلاش می‌کنند تا هر گونه منافذی را برای جمع‌آوری داده‌ها به منظور «پشتیبانی از عملیات داخلی» ببندند، بررسی می‌کند.

زمانی که آسیب‌های تبلیغات رفتاری آنلاین برای کودکان را در نظر می‌گیریم، نمی‌توانیم یکی از دلایل اصلی پیش‌بینی و تصویب COPPA را فراموش کنیم: تمایل به اطمینان از اینکه شرکت‌ها نمی‌توانند رابطه تجاری با کودکان ایجاد کنند که نابالغی، صداقت و اعتماد آنها را شکار کند. “آلوارو بدویا، کمیسر FTC در یک صفحه گفت .

FTC همچنین می‌خواهد کسب درآمد از داده‌های کودکان تولید شده در کلاس درس را در تلاش برای افزایش حفاظت از حریم خصوصی دانش‌آموزان سخت‌تر کند. در صورت تصویب، COPPA به مدارس این امکان را می‌دهد که کنترل بیشتری بر روی اینکه آیا به ارائه‌دهندگان فناوری آموزشی اجازه می‌دهند یا نه، گزینه جمع‌آوری یا استفاده از اطلاعات شخصی دانش‌آموزان را به دست آورند.

لینا خان، رئیس FTC، برای حمایت از این پیشنهاد، نوشت: “تغییرات پیشنهادی ما در COPPA بسیار مورد نیاز است، به خصوص در دورانی که ابزارهای آنلاین برای پیمایش در زندگی روزمره ضروری شده اند” و افزود که شرکت ها در حال به کارگیری روش های پیچیده تر برای جمع آوری داده های کودکان هستند. FTC نظرات عمومی را در مورد این پیشنهاد به مدت ۶۰ روز قبل از انجام هرگونه اقدام نظارتی بیشتر جمع آوری می کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-ftc-wants-to-strengthen-coppa-to-make-it-harder-for-companies-to-monetize-kids-data-214459097 ظاهر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-ftc-wants-to-strengthen-coppa-to-make-it-harder-for-companies-to-monetize-kids-data-214459097.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *