Galaxy S23 به‌روزرسانی جدید One UI 6 Beta را با ۵ مشکل بزرگ مشاهده می‌کند

سامسونگ پنجمین یا ششمین آپدیت One UI 6 Beta را برای سری گلکسی S23 امروز منتشر کرد. بسته به اینکه چه کسی پیگیری می کنداین یک به‌روزرسانی جدید (مانند دو مورد آخر) صرفاً یک رفع اشکال است که هدف آن تثبیت کامل جدیدترین نرم‌افزارهای سامسونگ است.

۵ رفع اشکال در لاگ تغییرات جدید برای ساخت ZWIK (S911U1UEU1ZWIK در گلکسی S23 من) و همچنین به «بسیاری از پیشرفت‌های دیگر» اشاره شده است. ما نمی دانیم این پیشرفت ها چیست و به نظر می رسد که این خط یک پرکننده استاندارد برای همه این به روز رسانی های One UI 6 باشد.

رفع اشکالات ONE UI 6 BETA UPDATE: برای رفع این باگ‌ها، سامسونگ می‌گوید مشکلی را برطرف کرده است که مانع از ضبط تماس‌ها توسط افراد می‌شد و مشکل دیگری که با لمس‌های پایین صفحه نمایش به هم می‌خورد. آنها همچنین Motion Photo را برگرداندند، بنابراین این وجود دارد. لیست کامل درست در زیر آمده است.

  • رفع مشکل عدم امکان ضبط در حین تماس
  • رفع عدم لمس در پایین صفحه یا مشکل لمس شبح
  • رفع مشکلات گیرکردن پس از ورود به دوربین، خاتمه اجباری و عدم امکان عکسبرداری
  • رفع مشکل عدم امکان استفاده از Motion Photo
  • رفع بی نهایت مشکل راه اندازی مجدد هنگام ورود به حالت تعمیر و نگهداری
  • بسیاری از پیشرفت های دیگر

این به‌روزرسانی‌ها در حال حاضر فعال هستند و می‌توانید با رفتن به تنظیمات> به‌روزرسانی نرم‌افزار> دانلود و نصب آن‌ها را بررسی کنید.

به روز رسانی من ۶۹۵ مگابایت وزن داشت. وصله امنیتی ۱ اکتبر نیز گنجانده شده است، که با دانستن اینکه هنوز در سپتامبر هستیم، عجیب به نظر می رسد.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/27/galaxy-s23-gets-yet-another-one-ui-6-beta-update-list-of-fixes/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *