Galaxy S24 Ultra به یک به‌روزرسانی دوربین دیگر نیاز دارد

مقدار نامعلومی از گلکسی اس ۲۴ اولترا مالکان همچنان با دوربین های جدیدترین دستگاه پرچمدار سامسونگ مشکل دارند. ما قبلاً شاهد تلاش سامسونگ برای انجام این کار بودیم به تعدادی از آنها خطاب کنیداما طبق گفته‌های خودی‌های شرکت، به‌روزرسانی ثابت‌کننده دیگری در حال حاضر در حال آماده‌سازی است.

توییت شده توسط @UniverseIceیکی دیگر از به‌روزرسانی‌های میان‌افزار دوربین در حال کار است که به‌ویژه مشکلات مربوط به کیفیت تصویر تله‌فوتو، تعادل رنگ سفید نادرست و رنگ‌های قرمز غیرعادی را هدف قرار می‌دهد.

ما هنوز از طرف سامسونگ درباره اینکه چه زمانی باید منتظر این به‌روزرسانی باشیم، صحبتی نداریم، اما اگر در مورد آن توسط خودی‌ها صحبت شود، نمی‌توان آنقدرها هم دور از انتظار بود. بهترین سناریوی ما این است که تا پایان آوریل شاهد آن باشیم، اما باز هم، هیچ چیز مشخصی برای بازگشت به آن بالا وجود ندارد.

به عنوان کسی که از S24 Ultra به عنوان درایور روزانه من استفاده می کند، نمی توانم بگویم که با مشکلاتی که دیگران دارند مواجه شده ام. کسی اینجا هست؟ مایه تاسف است که این مشکلات اتفاق می افتد، به خصوص زمانی که این تلفن ها هزینه زیادی دارند و سامسونگ دلارهای زیادی را برای بازاریابی صرف صحبت کردن درباره همه ویژگی های شگفت انگیز دوربین کرده است. از دیدنش متنفری

امیدواریم این به روز رسانی جدید بسیاری از مشکلات باقی مانده را برای دارندگان حل کند.

// قابل مشروب کردن


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/09/galaxy-s24-ultra-getting-another-camera-update/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *