Galaxy Z Flip 6 در این رندرها ظاهری تازه به نظر می رسد

اوایل این هفته ما مال خود را گرفتیم اولین نگاه بالقوه در گلکسی زد فولد ۶ و از چیزی که دیدیم خوشمان آمد. امروز، ما در حال دریافت چیزی هستیم که می تواند اولین نگاه ما به آن باشد گلکسی زد فلیپ ۶. با تشکر از Smartprix و مشارکت مداوم آن با @Onleaksاین رندرهای جدید نگاهی بسیار واضح به آنچه سامسونگ ممکن است برای نسل ششم گوشی هوشمند تاشو خود در نظر گرفته باشد ارائه می دهد.

راستش را بخواهید، این گوشی ها اخیراً به طرز دیوانه کننده ای به نظر می رسند، هرچند، این Z Flip 6 بیشتر شبیه Z Flip 5 به نظر می رسد تا Z Fold 6 به Z Fold 5. سری Flip قبلاً در لبه های خود نسبتاً صاف بود. . (در مقایسه با لبه های گردتر)، بنابراین به نظر نمی رسد تغییرات سخت افزاری زیادی در این دستگاه در مقایسه با سال گذشته وجود داشته باشد. با این گفته، بدون شک تغییرات داخلی، بعلاوه آنچه که مطمئناً تغییرات جزئی در نمای بیرونی خواهد بود، وجود ندارد.

Galaxy Z Flip 6 در این رندرها ظاهری تازه به نظر می رسد

گفته می‌شود مشخصات این گوشی صفحه‌نمایش پوششی ۳٫۴ اینچی و صفحه‌نمایش اصلی ۶٫۷ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، دوربین‌های پشتی دوگانه ارتقا یافته و ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی (به طور طبیعی) است. دو قطعه مهم دیگر که گزارش شده است بهبود یافته اند، سیستم لولا و خود صفحه نمایش هستند. گزارش ها ادعا می کنند که آخرین دور نمایشگرهای تاشو پس از استفاده، چین و چروک کمتری را نشان می دهند. این می تواند خوب باشد.

در صورت تمایل نظرات خود را در مورد این طرح به اشتراک بگذارید. ما همچنین از این رنگ نعنایی جدید خوشمان می‌آید، به نظر می‌رسد که OEM ها در حال تبلیغات هستند.

// Smartprix


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/29/and-heres-the-galaxy-z-flip-6/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *