Game of the Week: A Highland Song نوع مناسبی است

نمی‌دانم اخیراً برای پیاده‌روی بوده‌اید یا نه، اما اغلب احساس می‌کنم که در هر پیاده‌روی دوبار زندگی می‌کنم. فکر پیاده‌روی وجود دارد – برنامه‌ریزی آن، قدم زدن در آن در ذهنم – و سپس پیاده‌روی واقعی است، جایی که بند کفش‌ها می‌شکنند، پایم در توری گاو گیر می‌کند، می‌دانم چیزی را فراموش کرده‌ام یا نقشه را اشتباه خوانده‌ام. کارها.

من در تلاشم تا بگویم کدام یک از این صعودها واقعی تر است – یا بهتر بگویم که آیا تفاوت معنی داری در میزان واقعیت هر یک وجود دارد یا خیر. من را به یاد یک داستان کوتاه درخشان – شاید داستان کوتاه مورد علاقه من – از مارک هلپرین می اندازد. در The Schreuderspritze، Wallich، یک عکاس جوان، فکر می‌کنم پس از مرگ همسر و فرزندش در غم و اندوه گم شده است. او به کوه های آلپ می رود و تصمیم می گیرد از یکی از سخت ترین کوه ها بالا برود. او بقیه داستان را صرف آماده کردن می کند – آماده کردن ذهنش، انجام تمرینات، خرید تجهیزات لازم. سپس در طول سه شب، او خواب صعود را می بیند. سپس به خانه می رود.

این ما را – در مورد زمان – به A Highland Song می رساند که بازی هفته ما است. آخرین بازی A Highland Song از Inkle استو این در مورد رفتن به سفر از طریق ارتفاعات اسکاتلند، بالا رفتن از قله ها، خراشیدن از طریق هدر، تلاش برای بریدن مسیری در طبیعت است.


منبع: https://www.eurogamer.net/game-of-the-week-a-highland-song-is-the-right-kind-of-slog

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *