Gameshow FPS The Finals به تازگی منتشر شده است

تعجب! بازی شوتر اول شخص رایگان استودیوی Embark (FPS)، فینال، به تازگی تاریخ انتشار آن در The Game Awards 2023 اعلام شد. بهترین قسمت؟ آن تاریخ امروز است. مثل همین الان

فینال یک FPS چند نفره است که بازیکنان را وادار می‌کند به جای یک شرکت کننده در نمایش بازی قدم بگذارند و “برای شهرت جهانی و حمایت حامیان مالی فهیم و شیک ما به رقابت بپردازند.” آنها باید در عرصه‌های مجازی با الهام از مکان‌های واقعی مانند سئول و موناکو که تقریباً همه چیز را می‌توان نابود کرد و به غوطه‌ور شدن و پویایی اکشن می‌افزاید، مبارزه کنند.

حالت‌ها شامل ۳v3v3 Quick Cash می‌شود که بازیکنان را موظف می‌کند تا به یک خزانه نفوذ کنند و سپس غنایم را به یک نقطه نقدی روی نقشه منتقل کنند و در عین حال با سه بازیکن دیگر مبارزه کنند. همچنین حالت Bank-It با تمرکز گاه به گاه وجود دارد که دارای چهار تیم سه نفره دوک است و در عین حال سعی در جمع آوری بیشترین تعداد سکه دارد.

در ماه اکتبر، گیمرها در تمام پلتفرم های اصلی نسل فعلی (پلی استیشن ۵، Xbox Series X|S و PC) توانستند تعدادی حالت و نقشه مختلف را در یک برنامه آزمایش کنند بازی متقابل بتا را باز کنید. این فوق العاده موفق بود، بیش از حد، در اطراف ۷٫۵ میلیون بازیکن وارد شده اند تا ببینم این همه هیاهو برای چیست.

در اینجا در TechRadar Gaming، سردبیر جیک تاکر از طرفداران پر و پا قرص بود فینال در طول دوره بتای باز آن، توجه داشته باشید که این است “بیشترین لذتی که در طول سال در تیراندازی چند نفره داشته ام.” او اضافه کرد:فینال سزاوار این است که بزرگ باشد و نبرد دیوانه وار واقعاً باورنکردنی است.»

در واقع، تنها مشکل اصلی که بازیکنان در نسخه بتای باز به آن اشاره کردند، استفاده از آن بود خطوط صوتی با صدای ناهنجار تولید شده توسط هوش مصنوعی برای فینالمفسران توسعه‌دهندگان قبلاً هوش مصنوعی را ابزاری «بسیار قدرتمند» توصیف کردند که ضبط و افزودن خطوط صوتی را به‌جای ماه‌ها به «چند ساعت» تبدیل می‌کند. با این حال، در زمان نوشتن این مقاله، مشخص نیست که آیا این کلیپ های تولید شده توسط هوش مصنوعی در نسخه نهایی بازی گنجانده شده است یا خیر.

برای بازی‌های بیشتری مانند The Finals، حتماً توصیه‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های FPSبه همان خوبی بهترین بازی های رایگان.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/gameshow-fps-the-finals-has-just-gotten-a-surprise-release

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *